اینفوگرافیک راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم + 30 جزء کامل

اینفوگرافیک راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم + 30 جزء کامل

خانه / پیشنهاد ویژه / اینفوگرافیک راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم + 30 جزء کامل

اینفوگرافیک راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم + 30 جزء کامل

 آثار و برکات فراوانی دارد که روح و جان آدمی را می پرورد؛ ماه رمضان ماه گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت الهی است که با فرا رسیدن آن جان تازه ای در کالبد وجود روزه داران دمیده می شود و آنها را به آرامش و امنیت واقعی جان و جسم می رساند. این ماه مبارک فرصت بسیار مناسبی برای اُنس گرفتن بیشتر با کلام وحی و تدبر و تفکر در آیات قرآن کریم است.

۳۰ قدم تا داشتن زندگی موفق با نسخه قرآن کریم :

داشتن زندگی موفق و عالی یک آرزوی دست نیافتنی نیست. داشتن زندگی موفق و شاد بسیار لذت بخش است اما برخلاف عقیده اشتباه بسیاری که تنها پول و ثروت را عامل آن می دانند افراد موفق دلایل دیگری برای این مسئله بیان می کنند.

داشتن زندگی موفق، زندگی خوب چیست؟ شادی چه معنایی دارد؟ موفقیت واقعی یعنی چه؟ این ها و سوالات دیگری که برای داشتن یک زندگی خوب در ذهن نقش می بندد را می توانید با ۳۰ راهکار طلایی برای داشتن زندگی خوب که نتیجه مطالعات بسیار است .

در ادامه اینفوگرافیک هایی را مشاهده می کنید که در آن راهکارهای زندگی موفق در قرآن کریم بیان شده اند. این اینفوگرافیک ها هر کدام از یک جزء قرآن تهیه و تولید شده اند. به صورتی که کل قرآن در 30 تصویر به ترتیب از جز اول تا جزء سی ام قرآن اختصاص یافته است…

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

یک دیدگاه

  1. خدا خیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *