حرم سامرا ۱۰ روز قبل از اربعین

خانه / تازه ها / حرم سامرا ۱۰ روز قبل از اربعین

حرم سامرا ۱۰ روز قبل از اربعین

جمعی از زائران در حالی که ۱۰ روز تا اربعین حسینی باقی مانده است، به زیارت حرم امامین عسکرییاربعین ن علیهماالسلام در سامرا مشرف شده‌اند. موکب‌های پذیرایی از زائران هم شبانه‌روز به زائران خدمت می‌کنند.

حرم امامین عسکریین علیهماالسلام امسال هم میزبان زائران اربعین حسینی است و از روزهای گذشته حرم سامرا مملو از زائرانی است که از راه‌های دور و نزدیک به زیارت مشرف شده‌اند.

در این مکان مقدس که خانه پدری امام زمان (عج) است، موکب‌های پذیرایی از زائران نیز از روزهای گذشته فعال شده و نه تنها سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام، بلکه میان وعده صبح و عصر هم به زائران می‌دهند.

حرم امامین عسکریین (ع) در آستانه اربعین

در این مکان مقدس هر لحظه موکب‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند و زائران از کوچک و بزرگ پس از طی کردن مسیر بیش از یک هزار و ۵۰۰ متری از پارکینگ تا صحن و شبستان حرم، با استقبال گرم موکب‌های اربعینی مواجه می‌شوند و دیگر این مسیر برایشان سخت نیست. البته همچنان اتوبوس‌هایی که از سیطره‌های اولیه تا حوالی شبستان حرم فعالیت داشتند، در خدمت زائران هستند و به صورت شبانه‌روز زائران را منتقل می‌کنند.

امین شریعتی، فرمانده قرارگاه اربعین سامرا و بلد با اشاره به اینکه موکب‌های اربعین از اول شهریور فعالیت خود را آغاز کردند، می‌گوید: خدمات این موکب‌ها تا سه روز پس از اربعین ادامه دارد.

در ادامه تصاویری از حال و هوای حرم سامرا ۱۰ روز مانده تا اربعین حسینی را مشاهده می‌کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *