دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گرددام حسین علیه السلام میزبان دهمین سالگرد نهم دی

دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گردد

خانه / پیشنهاد ویژه / دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گردد

مراسم ۹ دی امسال در تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت. پس از قرائت متن بیانیه، تجمع کنندگان از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان شهدا راهپیمایی خواهند کرد.

دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صبح شنبه 7 دی ماه در نشست خبری به مناسبت دهمین سالگرد نهم دی اظهار داشت: مراسم ۹ دی امسال در تهران با سخنرانی حجت الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعت 14:00 روز دوشنبه نهم دی ماه 1398 برگزار خواهد شد. پس از قرائت متن بیانیه، تجمع کنندگان از میدان امام حسین علیه السلام به سمت میدان شهدا راهپیمایی خواهند کرد.

دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گردد
دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گردد

آقای نصرت الله لطفی گفت: امسال به صورت رسمی دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی برگزار خواهد شد. نهم دی امسال دهمین سالگرد حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ و ۱۹ دی نیز سالگرد قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ است.

وی ادامه داد: هر سال مراسم دهه بصیرت از ۹ دی با تجمع پرشور و مردم ولایت مدار آغاز می‌شود و با سخنرانی، ولی فقیه در دیدار ۱۹ دی مردم فهیم قم با ایشان پایان خواهد یافت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال ۱۰ هزار نشست بصیرت افزایی ولایت مداری به منظور تبیین یوم الله ۹ دی در این دهه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری مراسم ۹ دی در ۱۰۰۰ شهر کشور

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم ۹ دی در هزار شهر و شهرستان خبر داد.

آقای نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز با موضوع بزرگداشت یوم الله ۹ دی برگزار شد، طی سخنانی گفت: ۹ دی روز تحقق وعده خداوند و نمایش اتحاد ملت ایران اسلامی حول محور ولایت است.

وی افزود: ۹ دی هر سال بنام روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تقویم ثبت شده و ملت ما نشان داده که بصیر و زمان‌شناس است. ۹ دی حماسه ماندگار، مظهر بصیرت و دیانت و الهام گرفتن از فرهنگ عاشورا و غدیر و شناخت وظیفه بود. بزرگداشت این روز بزرگ و مهم وظیفه همگانی است. این روز برای عبرت گرفتن و هشداری برای نا اهلان داخلی و دشمنان خارجی است.

دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گردد
دهمین سالگرد نهم دی در میدان امام حسین برگزار می گردد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امسال نیز دهمین سالگرد حماسه ۹ دی را برگزار می‌کنیم و این روز بزرگ عامل شکست فتنه‌ای شد که هدفش براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، ولی مردم به تبعیت از سخنان و منویات مقام معظم رهبری به صورت خودجوش در صحنه حضور یافتند.

آقای لطفی افزود: در سال ۸۸ مبنای فتنه، یک ادعای واهی و دروغ به عنوان تقلب در انتخابات شد و مردم در صحنه حضور یافتند و فتنه در هم پیچیده شد، ولی حوادث اخیر نیز حاصل برنامه‌ریزی دشمن بود و دشمن برنامه‌ریزی کرده بود و با تمام توان و با ادعای فشار حداکثری به دنبال ضربه زدن به نظام بود. مردم درحوادث اخیر در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در صحنه حضور یافت و صف خود را از آشوبگران جدا کرد.

وی افزود: ستاد‌های بزرگداشت ۹ دی از چند ماه گذشته در استان‌ها برقرار شده است تا بتوانیم برنامه خوبی برای این روز برگزار کنیم. شعار یوم الله ۹ دی سال ۱۳۹۸ نیز «یوم الله ۹ دی؛ مظهر بصیرت، ولایت‌مداری و عبور از فتنه‌ها» انتخاب شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور همچنین تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ایام الله ۹ تا ۱۹ دی هر سال دهه بصیرت انتخاب شده است؛ با مراسم ملی سراسری ۹ دی، هر ساله این دهه را آغاز و با ادامه‌دادن برنامه‌ها و بزرگداشت‌ها این ایام الله را ادامه خواهیم داد و حسن ختام این دهه نیز دیدار مردم قم به نمایندگی از مردم سراسر کشور با مقام معظم رهبری خواهد بود.

آقای لطفی اضافه کرد: امسال نیز بزرگداشت این روز عظیم، در قالب تجمعات پرشور و در روز دوشنبه ۹ دی همزمان در بیش از هزار شهر و شهرستان برگزار خواهد شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *