دهه اول فاطمیه 97 مسجد سیدالشهدا

مجموعه سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان – دهه اول فاطمیه 97 – مسجد سیدالشهدا

خانه / پیشنهاد ویژه / مجموعه سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان – دهه اول فاطمیه 97 – مسجد سیدالشهدا

دهه اول فاطمیه 97 مسجد سیدالشهدا مجموعه سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان

دانلود دهه اول فاطمیه 97 مسجد سیدالشهدا در ادامه به مناسبت فرارسیدن ایام حزن و اندوه و سوگواری فاطمیه اول و شهادت مظلومانه ی صدیقه ی کبری، حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها، پاره تن پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی صل الله علیه و آله و همسر امیرالمؤمنین حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام، مجموعه سخنرانی شنیدنی از حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مسجد سیدالشهدای تهران با موضوع ارزش حق انتخاب برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

ارزش انسان به خوب بودن و خوب شدنش نیست اگر خدا میخواست موجودی بیافریند که خوب باشد یا خوب بشود فرشتگان را داشت. آنها هم خوب هستند و هم خوب میمانند . ارزش انسان که اشرف مخلوقات است به این است که او حق انتخاب دارد . حق انتخاب همان عاملی ست که موجب میشود انسان شرافت پیدا کند بر همه مخلوقات عالم . انسان دیندار و متدین و مؤمن باشد به قدرتی میرسد که از آن قدرت بهره برداری خواهد کرد برای حق انتخاب خودش، و بهره برداری از حق انتخاب تحت ظلم و جور قرار نمی گیرد و نمی شود او را وادار به کاری کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان_دهه اول فاطمیه 97 -مسجد سیدالشهدا
سخنرانی حجت الاسلام پناهیان_دهه اول فاطمیه 97 -مسجد سیدالشهدا

جهت دانلود، شنیدن صوت ها

یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید،

به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *