یادواره شهدای محله طالبی با عنوان آبروی کوچه ها، افتخار محلّه در سریش آبادبرگزار شد

خانه / مراسمات / تقویم مراسمات / تقویم مراسمات استان ها / یادواره شهدای محله طالبی با عنوان آبروی کوچه ها، افتخار محلّه در سریش آبادبرگزار شد

به گزارش سرچشمه خبر شهر سریش آباد یادواره 10شهید محله کوچه طالبی با حضور مسئولان و خانواده شهدا و ایثارگران با همت حوزه مقاومت شهید افیونی و هیئت رزمندگان اسلام سریش آباد برگزار شد.

این یادواره با حضور خانواده‌های شهدا، ایثار گران، بسیجیان سلحشور ، آقای سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان ، دکتر سپهر فرماندار شهرستان قروه ، سرهنگ شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت قروه و فرمانده نیروی انتظامی Yadvaerh Mahalah111 Yadvaerh Mahalah112 Yadvaerh Mahalah113 Yadvaerh Mahalah114 Yadvaerh Mahalah115jpg Yadvaerh Mahalah116jpg Yadvaerh Mahalah117jpg Yadvaerh Mahalah118jpg Yadvaerh Mahalah119pgهید افیونی و مسئولین محلی در محله طالبی راس ساعت 16 برگزار شد و در آن شرکت‌کنندگان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

آقای سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت شهدای عزیز افتخار این ملت می باشند و شهدا همیشه زنده و جاوید هستند و یاد و خاطره این عزیزران هرگز از خاطره ملت همیشه در صحنه ایران نخواهد رفت.

وی نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم نقش بسیار مهمی در پیروزی کشورمان دوران جنگ تحمیلی و سایر موفقیت های کشور در دوران پس از جنگ داشت.
سلیمانی با بیان اینکه دشمن تحمل مشاهده پیشرفت انقلاب اسلامی را از نظر علمی و معنوی ندارد، اظهار کرد: دشمنان از راه های مختلف می کوشند تا یاد شهدا از جامعه اسلامی زدوده شود اما مردم ما با بصیرت و آگاهی خود این نقشه ها را باطل می کنند.

آقای سلیمانی در ادامه اظهار داشت این انقلاب به برکت خون پاک شهدا و رشادت های ملت رشید ایران و بر پایه دین و فرهنگ و بر مبنای ارزش ها بنا شده است، گفت: ما وظیفه داریم از این انقلاب به خوبی حراست و پاسداری کنیم.

در ادامه این یادواره که با قرائت دیکلمه توسط نوه شهید جعفر طالبی ومداحی مداح اهلبیت بخشعلی شیخ جعفری نیز همراه بود از خانواده شهدای سرافراز این این محله با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *