تشییع پیکر یک روحانی شهید

تشییع پیکر یک روحانی شهید پس از ۲۹ سال در مازندران

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / تشییع پیکر یک روحانی شهید پس از ۲۹ سال در مازندران

پیکر پاک روحانی شهید « سید باقر حسینی» فرزند سید بزرگ که به تازگی مورد تفحص قرار گرفت پس از ۲۹ سال به زادگاهش واقع در روستای «گرنام» بهشهر باز خواهد گشت.

پیکر پاک روحانی شهید « سید باقر حسینی» فرزند سید بزرگ که به تازگی مورد تفحص قرار گرفت پس از 29 سال به زادگاهش واقع در روستای «گرنام» بهشهر باز خواهد گشت.

این گزارش می افزاید؛ سید باقر حسینی که در سال 1367 در عملیات تک مجنون به شهادت رسید، بعد از ظهر امروز سه شنبه نوزدهم دی ماه وارد استان مازندران خواهد شد و برای مراسم شب وداع، تشییع و تدفین به شهرستان بهشهر منتقل خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم شب وداع با پیکر این شهید روحانی تازه تفحص شده بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام شهرستان بهشهر برگزار می شود.

همچنین مراسم تشییع این شهید روحانی هشت سال دفاع مقدس، ساعت نه صبح روز چهارشنبه بیستم دی ماه از مقابل بیمارستان امام خمینی رحمة الله علیه بهشهر به سمت پارک ملت برگزار و سپس جهت خاکسپاری به زادگاهش واقع در روستای «گرنام» این شهرستان انتقال داده خواهد شد.

گفتنی است؛ مازندران در هشت سال دفاع مقدس بیش از 370 شهید روحانی را در کارنامه عملکرد خود دارد که از این حیث جزء استان های نخست کشور محسوب می شود.

همچنین همزمان با ایام فاطمیه دوم و روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مازندران میزبان ده شهید گمنام در پنج نقطه استان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، این ده شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس سی ام بهمن وارد استان شده و مراسم شب وداع با این شهدا همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها در ساری برگزار خواهد شد و سپس جهت خاکسپاری به نقاط مورد نظر انتقال داده خواهد شد.

این گزارش می افزاید؛ دو شهید گمنام به اداره کل اطلاعات استان، سه شهید به روستای محمد آباد بخش دودانگه ساری و یک شهید نیز به روستای قراخیل قائمشهر انتقال داده می شوند.

همچنین دانشگاه علوم و فنون بابل میزبان دو شهید گمنام، دانشگاه آزاد محمود آباد میزبان دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهند بود.

منبع: حوزه

 

به کانال هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *