رئیس بنیاد غدیر استان سمنان: برنامه‌های دهه ولایت در سمنان، «مسجدمحور» است

خانه / مراسمات / تقویم مراسمات / تقویم مراسمات استان ها / رئیس بنیاد غدیر استان سمنان: برنامه‌های دهه ولایت در سمنان، «مسجدمحور» است

رئیس بنیاد غدیر در استان سمنان با اشاره به ویژگی برنامه‌های دهه ولایت امسال در شهرستان سمنان گفت: برنامه‌های دهه ولایت در سمنان، «مسجد محور» است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدجلال احمدپناهی در دیدار اعضای ستاد برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: بیش از 20 عنوان برنامه مهم فرهنگی برای اجرا در دهه امامت و ولایت در شهرستان سمنان پیش‌بینی شده است.

به گفته وی برنامه‌های دهه امامت و ولایت امسال در شهرستان سمنان از سوی تشکل‌های مردمی و با حمایت و همکاری نهادهای فرهنگی استان و شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

مسئول ستاد برگزاری برنامه‌های دهه ولایت در شهرستان سمنان برگزاری سلسله جشن‌های مردمی دهه ولایت در شهرستان سمنان را از جمله این برنامه‌ها عنوان و تصریح کرد: همه این امور به دست مردم صورت می‌گیرد.

احمدپناهی با تأکید بر لزوم تبییت سیره اهل بیت(ع) در آیین‌های مذهبی طول سال در کشور واستان سمنان خاطرنشان کرد: تفسیر نهج‌البلاغه با حضور علمای بنام استان سمنان و کشور از جمله برنامه‌های ستاد دهه ولایت سمنان در این راستا است.

وی با اشاره به بازسازی واقعه تاریخی غدیر در سمنان عنوان کرد: این برنامه مهم مانند سال‌های گذشته از سوی مرکز اردویی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان انجام می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه ولایت در شهر سمنان، امسال، مسجد محور خواهد بود گفت: مساجد به عنوان سنگر مهم جامعه دربرابر هجمه نرم دشمنان باید محور برنامه های فرهنگی کشور قرار گیرد.

احمدپناهی افزود: بر این اساس و با توجه به پراکندگی جغرافیایی در شهر سمنان، برنامه‌های دهه ولایت در این شهر به صورت محله‌ای با محوریت مساجد و از جنوب تا شمال شهر سمنان برگزار شده و مردم متولی اصلی برگزاری آن هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *