میزبانی مردم دامغان از شهید تازه تفحص شده دامغانی

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / میزبانی مردم دامغان از شهید تازه تفحص شده دامغانی

812806918_7065_2

پایان انتظار ۳۲ ساله مادر شهید حسین علی‌آبادی؛

پیکر شهید تازه تفحص شده دامغانی فردا تشییع می‌شود.

فرماندار دامغان گفت: آیین تشییع و تدفین باشکوه پیکر مطهر به‌جای مانده از ۳۲ سال فراغ و گمنامی شهید تازه تفحص شده دامغانی حسین علی‌آبادی سه شنبه بیستم مردادماه برگزار می‌شود.

علی‌اصغر مجد بعد‌از‌ظهر امروز در نشست هماهنگی آیین تشییع شهید بزرگوار حسین علی‌آبادی که با حضور فرمانده سپاه، رؤسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان و نمایندگان شهرداری و شورای اسلامی و نیروی انتظامی این شهرستان، اظهار داشت: آیین تشییع و تدفین این شهید والامقام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود.

مجد بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه افزود: مطابق با آیین هرساله سالروز شهادت ششمین امام شیعیان در شهرستان دامغان دسته‌های عزاداری هیئت‌ها از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه حرکت خود را از حسینیه حضرت اباالفضل(ع) به سمت میدان امام آغاز و آیین تشییع شهید حسین علی‌آبادی با حضور مردم شهید‌پرور و مشارکت دسته‌های سوگواری صادق آل محمد(ص) تا میدان شهدا دامغان ادامه انجام می‌شود.

فرماندار دامغان خاطر‌نشان کرد: پس از تشییع باشکوه شهید بزرگوار حسین علی‌آبادی بر دستان مردم ولایتمدار دامغان و اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید، تمهیدات لازم جهت انتقال تشییع کنندگان به روستای علی آباد و برگزاری آیین به‌خاک سپاری این کبوتر خونین بال بازگشته به وطن اندیشیده شده است.

وی گفت: بازگشت پیکر به یادگار مانده این شهید والامقام به شهرستان دامغان همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) توفیق مضاعف معنوی برای مردم همیشه در صحنه این خطه است تا با حضوری به‌یادماندنی بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان نیز در این جلسه اظهار داشت: شهید حسین علی‌آبادی در تاریخ هفتم اسفند‌ماه سال 62 در عملیات خیبر در منطقه جزایر مجنون به شهادت رسیده و پس از 32 سال مفقود الاثر بودن، پلاک و بقایای پیکر مطهر وی به تازگی توسط نیروهای اداره تفحص ستاد کل نیروهای مسلح کشف و شناسایی شده است.

سید محمد رضا حسینی با اشاره به دیدار انجام شده با حضور امام جمعه شهرستان دامغان با خانواده گرانقدر شهید حسین علی‌آبادی و مادر بزرگوار این شهید که 32 سال چشم‌براه بازگشت پیکر مطهر فرزند شهیدش بوده‌است افزود: آیین وداع مردم دیندار دامغان با این شهید والامقام همزمان با مراسم سوگواری شب شهادت صادق آل محمد(ع) در زینبیه و آستان امامزاده قاسم (ع) دامغان برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *