ارتش سوریه به غرب درعا رسید + تصاویر

خانه / تازه ها / ارتش سوریه به غرب درعا رسید + تصاویر

ارتش سوریه به روستای الدناجی در غرب درعا رسید + تصاویر

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند در عملیات گسترده در منطقه بین مثلث حومه دمشق، القنیطره و درعا چند روستا را در این مناطق آزاد و ده‌ها تروریست را به هلاکت برسانند.

ارتش سوریه روستای الدناجی و تپه المرعی را در غرب استان درعا به تصرف خود درآوردند و به سوی روستای دیرماکر پیشروی کردند.

یگان‌های ارتش سوریه همچنین کنترل روستای دیرالعدس و تپه راهبردی المصیح را در جنوب استان درعا در دست گرفتند که تروریست‌ها مجبور شدند به سوی روستای کفرناسج عقب نشینی کنند.

ارتش سوریه در این مناطق با فروپاشیدن صف دشمن و تصرف تپه‌های راهبردی پیشروی‌های قابل ملاحظه‌ای را محقق ساختند.

نیروهای سوری همچنین به سمت روستای دیر ماکر که شاهد درگیری‌های سختی با افراد مسلح بود پیشروی کردند و با هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در منطقه لجاء و داعل واقع در شمال درعا تجهیزات نظامی آن‌ها را نابود ساختند.

در سایه پیشروی‌های نیروی زمینی ارتش سوریه که از پشتیبانی توپخانه برخوردار است، عملیات نظامی برای هدف قرار دادن محل استقرار تروریست‌های مسلح در مناطق خریه سلطانه، کفر شمس و تل فاطمه در ریف درعا ادامه دارد و تاکنون خسارت‌های سنگینی به تروریست‌های النصره وارد شده است.

گفته می‌شود ارتش سوریه از ماه‌ها پیش عملیاتی را تدارک دیده است و رژیم صهیونیستی درصدد بود تا با اقدام تروریستی اخیر خود در قنیطره آن را به تاخیر بیندازد اما این نقشه شوم، نتیجه معکوس به همراه داشت.

ارتش سوریه تاکنون توانسته است ده‌ها کیلومتر از اراضی اشغالی قنیطره را از دست ترویست‌های مسلح تحت حمایت رژیم صهیونیستی آزاد کند.

در ادامه تصاویری از شهدای ارتش سوریه در عملیات درعا را مشاهده می‌کنید:

Views: 114

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *