اردوی یک روزه جوانان و نوجوانان روستای مرادان بخش خانمیرزا در پارک شهر+تصویر

خانه / استان ها / اردوی یک روزه جوانان و نوجوانان روستای مرادان بخش خانمیرزا در پارک شهر+تصویر

اردوی یک روزه جوانان و نوجوانان روستای مرادان بخش خانمیرزا در پارک شهر با حضور امام جمعه بخش فلارد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه بخش فلارد لردگان نیز طی سخنانی از حضور جوانان و نوجوانان دراین اردو و از اقدام ارزشمند حجت الاسلام تقوی تشکر و قدرانی کرد.

حجت الاسلام سید محمد باقر بخشایش پور به سوره مبارک یوسف و داستان آن حضرت از قول  قرآن اشاره کرد و گفت:حضرت یوسف علیه السلام  دنبال پاکی و حقیقت بود و خداوند هم او را در برابر سختی ها و مشکلات حفظ کرد و  با پاکی حق و حقیقت بزرگ شد.

امام جمعه فلارد ادامه  به اراده الهی اشاره کرد و ادامه داد: برادران حضرت یوسف علیه السلام  می خواستند  او نباشد و از بین برود ، اما خدا خواست آن حضرت زنده بماند و به مقام والایی برایش در نظر گرفته بود دست یابد.

وی به توطئه های استکباری در به انحراف کشاندن جوانان اشاره کرد و اظهارداشت: کسب علم و دانش ، اسلام شناسی و پیروی از احکام نورانی اسلام  ناب و تبعیت از ولایت فقیه ضمن خنثی سازی توطئه های دشمنان موجب عزتمندی انسان می شود.

در آغاز این برنامه حجت الاسلام تقوی  روحانی روستای مرادان،  ضمن خیر مقدم گویی به امام جمعه فلارد و حضار گفت:دراین اردوی یک روزه یکصد نفر از جوانان و نوجوانان بخش خانمیرزا لردگان شرکت کردند.

وی به تشکیل کلاس های آموزشی ویژه جوانان اشاره کرد و ادامه داد: این عزیزان درکلاس های قرآن، احکام ، تاریخ اسلام ، مسائل روز  و  ورزشی  شرکت می کنند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و تقدیم جوایز از دیگر برنامه های این اردو بود.

این برنامه را از دریچه دوربین با هم نگاه می کنیم…

IMG_20160723_223123

IMG_20160723_223128

IMG_20160723_223132

IMG_20160723_223219

IMG_20160723_223212

انتهای خبر/

Views: 612

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *