ارزش مؤمن به ولایتمداری اوست

خانه / استان ها / ارزش مؤمن به ولایتمداری اوست

%d8%af%d9%87%d9%82%d8%a7%d9%861

حجت الاسلام علی دهقانی، گفت: ولایت فقیه ادامه ولایت انبیاست و پشتیبانی از ولایت فقیه در زمان غیبت یعنی دفاع از امام زمان است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بروجن، در آئین تجلیل از دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان، باتبریک اعیاد پیش رو و دهه امامت و ولایت؛ از فرماندهی ناحیه و خادمان اجرایی بازسازی واقعه غدیر خم که در طول سه سال گذشته به صورت میدانی تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر کرد .

حجت الاسلام علی دهقانی، ضمن اشاره به روایتی که” بوی بهشت به مشام کسی که معتقد به ولایت نباشد نمی رسد”، گفت: ما تا زمانی ارزش داریم که در رکاب ولایت باشیم .

وی اضافه کرد: انسان های زیادی در زمان پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) بودند، که بزرگ بودند و جایگاه والایی داشتند؛ ولی زمانی که از امام و ولیّ زمان خود، حضرت علی (علیه السلام) جدا شدند نابود شدند.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه بروجن ادامه داد: ولایت فقیه ادامه ولایت انبیاست و پشتیبانی از ولایت فقیه در زمان غیبت یعنی دفاع از امام زمان است .

وی، در پایان به این روایت اشاره کرد، که خون دلی که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در زمان ظهور می خورد از بقیه امامان معصوم (علیهم السلام) بیشتر است، چون در زمان ظهور خواص در مقابل او می ایستند.

انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *