استکبار به دنبال استحاله نظام اسلامی است

خانه / استان ها / استکبار به دنبال استحاله نظام اسلامی است

%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b219

حجت الاسلام سرافراز گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا به دنبال استحاله نظام اسلامی و تحریف ماهیت آن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع فرماندهان، مسئولین و رزمندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، که در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه استان برگزار شد، با تسلیت و تعزیت ایام اسارت آل الله و ماه حزن و ماتم محرم، به تشریح مسایل جاری روز پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم در ابتدای سخنان خود، اهمیت نگهداری اعمال حسنه با پرهیز از غیبت و تهمت و … را یادآور شد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، در ادامه به تشریح حساسیت های مقام معظم رهبری در تأکید بر موضوعات خاص طی سخنرانی های مختلف اشاره کرد و محورهای گفتمانی معظم له را تشریح کرد.

حجت الاسلام سرافراز گفت: حضرت آقا در یکسال و نیم تا 2سال اخیر، فرمایشات مهم و قابل تأکید داشتند،‌که بازسازی درونی قدرت و استحکام درونی نظام،‌اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی، پدیده نفوذ،‌خطر تحریف حضرت امام خمینی(ره)، جهاد کبیر و انقلابی گری و انقلابی ماندن، از نکات مهم این بیانات به شمار می روند.

این مقام مسئول، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در چند سال اخیر بارها تکرار شده و رهبر معظم انقلاب بحث عملی شدن آن را نیز از ابتدای سال در حرم مطهر رضوی بیان فرمودند و پیشنهادهای 10گانه ای برای اجرا به مسئولان متذکر شدند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، گفت: تأکید بر استکبارستیزی از دیگر نکات مورد توجه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، زیرا بسیاری از انقلابهای تاریخ و انقلابیون نشان داده اند،‌که به خاطر مرور زمان، ‌یا از گفتمان خویش عدول کرده اند، یا نسبت به مواضع اولیه دچار ضعف و تردید می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: پدیده نفوذ و ابعاد موردی و جریانی از دیگر بیانات حضرت آقا در سالهای اخیر بوده، که باید با هوشیاری و بصیرت، نسبت به نفوذ بیگانگان در ارکان و بدنه نظام مراقبت نماییم.

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به خاطره گویی برخی افراد برای معرفی خط امام(ره)، افزود: خطر تحریف حضرت امام را مقام معظم رهبری در مراسم 14خرداد بیان فرمودند و اعلام داشتند که اگر ملت از راه امام عدول یا غفلت کند و یا عمداً راه امام را کنار بگذارد، سیلی خواهد خورد.

وی، استکبار ستیزی را از مبانی اصلی سیره زندگی و گفتمان حضرت امام خمینی(ره) برشمرد و ادامه داد: استکبار ستیزی یکی از محورهای اساسی گفتمان امام(ره) است و انقلابی بودن و انقلابی ماندن در گرو حفظ این روحیه انقلابی گری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، جهاد کبیر را از دیگر محورهای گفتمانی مقام معظم رهبری برشمرد و گفت:‌جهاد کبیر یک موضوع شعاری نیست؛ بلکه یک اصل مهم است که در آن عدم پیروی و تبعیت و همراهی با استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب مطرح است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،در ادامه با تأکید بر ضرورت انقلابی گری و انقلابی ماندن، به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ‌انقلاب اسلامی مال همه است و همه می توانند انقلابی باشند، تا دستیابی به اهداف والا را پیش ببریم.

حجت الاسلام سرافراز، شاخص های انقلابی گری را برشمرد و تأکید کرد:‌ پایبندی به مبانی ارزش های اسلام و انقلاب، هدف گیری آرمانهای انقلاب برای رسیدن به آنها،‌پایبندی به استقلال کشور، حساسیت نسبت به دشمن و عدم تبعیت از آن، تقوای دینی و سیاسی ، از شاخصه های مهم انقلابی گری و انقلابی ماندن به شمار می روند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، ‌ تصریح کرد: اگر همه مدیران و مسئولین کشور به این شاخصه های انقلابی گری توجه کنند، رسیدن به اهداف والای انقلاب و پیشرفت کشور تسریع خواهد شد.

این مقام مسئول، تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی را نیز برشمرد و گفت: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا به دنبال استحاله نظام اسلامی از درون و تحریف ماهیت نظام است. یعنی شکل ظاهر نظام اسلامی باشد، ولی ماهیت آن چیزی باشد که مورد رضایت آنهاست.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، مسئله نفوذ با ابعاد مختلف موردی و جریانی را دیگر تهدید فراروی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دشمنان نظام می خواهند با نفوذ در بدنه و ارکان نظام، ادراک مردم و مسئولین را دچار تغییر کنند و ارزش های اسلامی و انقلابی را در کشور کم رنگ نمایند.

حجت الاسلام سرافراز، با اشاره به اهمیت نفوذ فرهنگی، تلاش دشمن برای تغییر رفتار مردم و تغییر سبک زندگی از ایرانی اسلامی به غربی را یادآور شد و ادامه داد: مطرح کردن دموکراسی و بهره برداری از آن در راستای براندازی تحت عنوان حقوق بشر و … از دیگر توطئه های دشمنان نظام است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، فشار روی نقطه دفاعی و فناوری های نوین از جمله هسته ای را از دیگر پچیدگی های دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی در عصر حاضر دانست.

انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *