اعمال تحریم ها علیه ملت ایران حربه همیشگی دشمنان است

خانه / استان ها / اعمال تحریم ها علیه ملت ایران حربه همیشگی دشمنان است

نکونام3

امام جمعه شهرکرد گفت: اعمال تحریم ها بر کشور از اول انقلاب وجود داشته و با شدت و ضعف هایی همراه بوده اما هیچگاه این تحریم ها مانع حرکت روبه جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی درجمع ائمه جمعه استان تاکید کرد: به بهانه امیدآفرینی در جامعه امید کاذب به مردم داده نشود زیرا امید کاذب شاید در یک مقطع کوتاه مایه آرامش شود اما طولی نمی کشد که حقایق روشن شده و در آن زمان سرخوردگی و ضایعه این عمل به مراتب بیشتر و خطرناک تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: به رغم فشارهای اقتصادی، توطئه افکنی ها و چالش های فراوان پیش روی نظام جمهوری اسلامی ایران، از اول انقلاب تاکنون دولت ها خدمات و کارهای فراوانی را برای نظام به ارمغان آورده اند و ظرفیت های عظیمی در کشور ایجاد شده که به واسطه این ظرفیت ها امید در جامعه گسترش یافته است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اعمال تحریم ها علیه ملت ایران را حربه همیشگی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: اعمال تحریم ها بر کشور از اول انقلاب وجود داشته و با شدت و ضعف هایی همراه بوده اما هیچگاه این تحریم ها مانع حرکت روبه جلوی نظام جمهوری اسلامی نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: دشمنان ملت همچنان تلاش می کنند با شدت بخشیدن به تحریم ها مسئولان و مردم را به ستوه بیاورند و آنان را تسلیم خود کنند اما بر خلاف خیال آنان نه تنها مسئولان ازپا نایستادن بلکه بر تلاش و حرکت آنها نیز افزوده شده است .

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: روز به روز چهره واقعی دشمن برای کسانی که خیال می کنند نزدیک شدن به دشمن برای ما فایده دارد، آشکار می شود و همگان به این نتیجه می رسند که نزدیک شدن به دشمن جز ضایعه و خسارت چیزی برای به همراه ندارد واتکابه ظرفیت های درونی رازموفقیت وسربلندی دربرابر دشمنان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره وقایع آن دوران سرنوشت ساز و قدردانی از فجرآفرینان تأکید کرد .

انتهای خبر /

Views: 50

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *