افشاگری درباره رابطه جنسی اعضاء کنگره با کودکان

خانه / تازه ها / افشاگری درباره رابطه جنسی اعضاء کنگره با کودکان

حکومت ایالات متحده توسط پدوفیل ها اداره می شود

ژنرال مایک فلین یکی از سران امنیتی – نظامی آمریکا درباره فساد و انحرافات اخلاقی اعضای کنگره دست به افشاگری زده و کنگره آمریکا را آلوده می‌داند.

ژنرال مایکل فلین، رییس اسبق اطلاعات نظامی ایالات متحده و مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید، در مصاحبه‌ای تکان‌دهنده، از فساد عمیق و هولناک اعضای کنگره آمریکا سخن گفت.

او در این مصاحبه، که طبق معمول توسط رسانه‌های جریان اصلی کاملا بایکوت شد. گفت که حکومت ایالات متحده توسط پدوفیل‌ها اداره می‌شود. و سرنخ‌های آن در دست گلوبالیست‌هایی است. که به دنبال از بین بردن دولت‌های ملی و برقراری یک حکومت جهانی با اهداف شیطانی هستند. به خطر افتاده است.


ژنرال مایکل فلین

ژنرال مایک فلین، می‌گوید که کنگره ایالات متحده توسط لابی‌گران، گلوبالیست‌ها و پدوفیل‌های شرکتی (صاحبان برندهای بزرگ تجاری) به خطر افتاده است. که «کاملاً مالک» قانون‌گذارانی هستند. که از طریق پدوفیلیا (ارتباط جنسی با کودکان) و رشوه‌های مالی که گرفته‌اند. مانند عروسک هدایت می‌شوند.

ژنرال فلین در خلال مصاحبه اخیر با خبرنگار مستقل، جوی تایر، در تاریخ ۳۰ اکتبر فاش کرد. که کنگره ایالات متحده به طور کامل توسط گلوبالیست‌های قدرتمندی که هزینه سفرهای خارجی نمایندگان کنگره را با اسم رمز «CODEL» تأمین می کنند. دستکاری و هدایت می شود.

در این سفرها، اعضای مجلس نمایندگان و سنا در تورهایی با تمام هزینه‌ها به کشورهای خارجی می‌روند. که در ظاهر با رهبران خارجی نیز ملاقات می‌کنند. اما هدف از این سفرها برای ترتیب‌دهندگان آن‌ها، چیز دیگری است.

آن‌طور که ژنرال فلین، مشاور امنیت ملی اسبق ریاست جمهوری، توضیح داد. پارتی‌های جنسی سیاه و عیاشی‌های شیطانی (به طور خاص، سوءاستفاده جنسی از کودکان) برای نمایندگان و سناتورها فراهم. و البته مدارک حضور ایشان در این محافل ثبت می گردد. تا اصطلاحا در مشت گردانندگان پشت‌پرده باشند.

ژنرال فلین گفت: ما در حال حاضر یک مجلس نمایندگان داریم. که کاملاً فروریخته است و عملا در اختیار لابی‌های شرکتی است و صادقانه بگویم، در اختیار گلوبالیست‌‌ها قرار دارد.

او تاکید کرد که این اطلاعات، واقعی هستند. که اسناد و مدارک همه‌ی آن موجود است. فلین تصریح کرد که یک روش دیگر به دام انداختن نمایندگان کنگره، وارد کردن ایشان در زدوبندهای مالی کلان است. که به شدت آنان را آلوده می سازد.

 

eheyat

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *