اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) قابل گذشت نیست

خانه / استان ها / اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) قابل گذشت نیست

امام جمعه شهرکرد، ضمن محکوم کردن اهانت مجله فرانسوی”شارلی ابدو”به ساحت مقدس پیامبر(ص) گفت:‌جامعه ای که فضای آن به سمت گناه رود مشمول رحمت و نعمت خداوند قرار نمی گیرد.

نکونام14

امام جمعه شهرکرد، ضمن محکوم کردن اهانت مجله فرانسوی”شارلی ابدو”به ساحت مقدس پیامبر(ص) گفت:‌جامعه ای که فضای آن به سمت گناه رود مشمول رحمت و نعمت خداوند قرار نمی گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در جمع علما، طلاب و مردم بسیجی شهرکرد به تفسیر آیاتی از سوره مبارکه جن، پرداخت و اظهار داشت: پیامبران نیز همانند دیگر انسان ها از دشمنی شیاطین در امان نیستند و این دشمنی در مسئله وحی و مکتب نیز وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد، در این روز، با محکوم کردن کاریکاتورهای مجله فرانسوی”شارلی ابدو” در اهانت و جسارت به ساحت مقدس پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، تصریح کرد: حرکت فرانسه در حمایت از کاریکاتوریست ها نشان دهنده دشمنی آشکار ، مسئولان غربی با اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، تأکید کرد: جریانات موجود در فرانسه با این کار فقط به دنبال منافع استکباری خود هستند و با این عمل خود روز به روز به نابودی خود دامن می زنند.

امام جمعه شهرکرد، به تناقض در کشورهای غربی پیرامون توهین به مقدسات دینی به بهانه دمکراسی اشاره کرد و افزود: این ها همان ابوسفیان و معاویه و یزد زمان هستند که به ساحت مقدس پیامبر اسلام جسارت می کنند و این جسارتها قابل گذشت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه صحبت های خود بار دیگر با انتقاد از برگزاری کنسرت های موسیقی در این استان اعلام کرد  و این کنسرت ها را شبیه پارتی ها مختلط غربی دانست.

وی، کنسرت هایی را که رویکرد طرب انگیز دارند حرام عنوان کرد و ضمن اتمام حجت با مسئولان استانی و کشوری در راستای برگزاری این گونه کنسرت ها ، اظهار داشت: این کنسرت ها رویکرد مطربی دارد و موسیقی مطربی،از نظر همه مراجع تقلید حرام است.

امام جمعه شهرکرد، برگزاری این نوع کنسرت های موسیقی را سبب آلوده شدن فضای جامعه برشمرد و گفت: جامعه ای که فضای آن به سمت گناه رود مشمول رحمت و نعمت خداوند قرار نمی گیرد.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام  در خصوص قطع نعمت خداوند به واسطه گناهان،‌گفت: مسئولین برای مردم سفره دین بگشایند نه سفره معصیت و گناه که باعث سلب نعمت خداوند می شود.

یادآوری روز غزه و مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین فرار شاه از ایران و شهادت فدائیان اسلام از سوی رژیم پهلوی  از دیگر نکات خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد بود.

انتهای خبر /

Views: 91

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *