بصيرت و مقاومت بهترين راه مبارزه با مستکبران

خانه / استان ها / بصيرت و مقاومت بهترين راه مبارزه با مستکبران

نكونامدر

امام جمعه شهرکرد در جمع علما،طلاب و مردم بسیجی شهرکرد گفت: بصیرت و مقاومت بهترین راه مبارزه با مستکبران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی گفت: در36 سال پیروز انقلاب اسلامی مردم فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتند تا اسلام واقعی معرفی شود و اکنون شاهد ضعف روز افزون قدرت های مستکبر و اوج گیری اسلام هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری افزود:مردم با استقامت 15 ساله زمینه بازگشت امام راحل را فراهم وتوطئه های طاغوت راخنثی کردند.

وی 11 دی ماه سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را یادآور شد و تصریح کرد: وجود این بانوی مکرمه برای ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و لحظه‌ها منشأ خیر و برکت‌های فراوانی بوده است که محور شدن قم به عنوان مرکز نشر اسلام و احکام الهی یکی از نمونه‌ها بارز این عنایت‌ها است.

حجت‌الاسلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را الگویی بی‌نظیر برای تمام جوانان و به ویژه دختران دانست .

به گفته وی عفت، پاکدامنی، خداترسی، ایمان، خضوع و خشوع در برابر اولیاء الهی، معرفت و بینش صحیح و بندگی به معنای واقعی کلمه در محضر الهی از ویژگی بارز این بانوی مکرمه است که او را برای همیشه در تاریخ به یک الگویی بی‌بدیل تبدیل کرده است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی‌تواند جلوی صدور اسلام به جهان را بگیرد،  مقاومت حزب الله لبنان و نامه سراسر بصیرت و حکمت مقام معظم رهبری به جوانان اروپا را دو سیلی محکم به دشمنان دانست.

به گفته وی، حزب الله لبنان با عملیاتی غافلگیرانه دشمن را مات و مبهوت کردند به طوری که دشمنان از شدت وحشت و بهت جرات نکردند که خبر این حمله را به جهانیان منعکس کنند.

وی حمله رژیم صهیونیستی به قنیطره و توهین روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر را از نشانه های ضعف غرب اعلام کرد و افزود: برای مبارزه با این مستکبران بصیرت و مقاومت بهترین راه هاست.

امام جمعه شهرکرد حرکت حزب الله را از جمله موارد مقاومت اعلام کرد و گفت: این اقدام پیچیده در برابر آمادگی و عملیات اطلاعاتی صهیونیست ها بسیار بزرگ و حیرت بر انگیز بود.

نماینده ولی فقیه در استان به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی اشاره کرد و گفت: این نامه را با نامه امام راحل به گورباچف مقایسه می کنم، همانطور که ایشان در این نامه خبر از سقوط کمونیست و خطر افتادن در دام غرب را دادند ،مقام معظم رهبری هم پیام بزرگی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود : ایشان در این نامه از این جوانان خواسته اند تا اسلام واقعی را منابع واقعی قرآن و سیره پیامبر بشناسند نه از رسانه های اسلامی که مورد حمایت لندن هستند.

وی گفت: امروز جوانان استقبال خوبی از این نامه داشته اند و انشاالله شاهد چشم انداز روشنی برای اسلام خواهیم بود.

انتهای خبر/

Views: 46

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *