بیانیه هیات رزمندگان اسلام به‌مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رهبر حماس

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام به‌مناسبت شهادت دکتر اسماعیل هنیه رهبر حماس

هیات رزمندگان اسلام در پی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد

بسم الله الرَّحمنِ الرَّحیم

«أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلى‌ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ»
به کسانى که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و به یقین خدا بر یارى آنها تواناست.» (سوره حج آیه 39 )
بار دیگر باند جنایتکار، تروریستی و کودک‌کش صهیونیست با استمرار جنایات خود و ترور یکی دیگر از فرماندهان محور مقاومت، رهبر شجاع و مجاهد و برجسته فلسطینی، شهید دکتر اسماعیل هنیه، میهمان عزیز ما را در خانه ما به شهادت رساند و جبهه عظیم مقاومت را عزا دار کرد.

رژیم جعلی صهیونیستی که روزهای پایانی عمر نکبت‌بار خود را سپری میکند. با چراغ سبز اربابان آمریکایی خود از سر استیصال و درماندگی به‌مانند حیوانی درنده به هرسو حمله کرده. و به‌منظور توسعه میدان جنگ، بنا دارد. که شاید به خیال خام خود از این باتلاق خودساخته‌ راه گریزی یافته و بتواند خود را از لجن‌زاری که بوی تعفن آن همه جهانیان را مشمئز ساخته‌است، خارج سازد.

اما زهی خیال باطل که این محتضر فراری بتواند با این ترورهای ناجوانمردانه از ورطه فروپاشی، وجود نحس خویش را رهایی داده. و به فرمایش مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: زمینه مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخته است.
هیات رزمندگان اسلام ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه، با عرض تسلیت به محضر شریف امام عصر روحی له‌الفداء، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و همه مستضعفین جهان، برائت خود را از این ترور ناجوانمردانه اعلام می نماید.
کلیه آحاد هیات رزمندگان اسلام درسراسر کشور به‌همراه خانواده خود همگام با امت حزب‌الله در مراسمات اعلامی ازسوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به ویژه مراسم تشییع پیکر آن شهید بزرگوار با قلبی آکنده از شور و شعوری والا حضور یافته. و نیز ازهمه آزادگان سرافراز ایران و جهان جهت حضورفعال دراین آوردگاه بزرگ جهانی مجدّانه دعوت می‌نماید.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
(هیات رزمندگان اسلام – 10 مردادماه 1403)

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *