بیست و سومین سال اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در بام ایران+تصویر

خانه / استان ها / بیست و سومین سال اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی در بام ایران+تصویر

بیست و سومین سال اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی به همت نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد در استان چهارمحال وبختیاری در حال برگزای می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛۱۴شخصیت برجسته کشور برای حضور در استان  و ایراد سخن در بیست سومین مرحله طرح تقویت مبانی اعتقادی  وشبهه زدایی دعوت شدند.

در این طرح ۱۱۰ سخنرانی از سوی علمای برجسته کشور در نقاط مختلف استانچهارمحال و بختیاری ارائه خواهد شد.

حجج‌اسلام راشد یزدی،حاج‌علی‌اکبری،مروی،ناصر رفیعی، عابدی، نجم‌الدین طبسی و حضرات آیات‌ کعبی، و صدیقی مشاور ویژه ریاست قوه قضائیه و مسؤول بنیاد غدیر و امام جمعه موقت تهران از جمله سخنرانان این طرح می باشند.

همچنین حجج‌اسلام خسروپناه استاد دانشگاه و حوزه و ریاست بنیاد حکمت و فلسفه، ماندگاری، آقاتهرانی، حسینی قمی و مسعود عالی نیز از سخنرانان دیگر این طرح خواهند بود.

مردم ولایتمدار استان و شرکت کنندگان در طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی، از۳۰ مردادماه تا یکم شهریورماه سال جاری  میزبان  آیت الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برای ایراد سخن هستند.

این علما همه روزه به صورت ثابت در نوبت صبح ویژه فرهنگیان و پس از نماز مغرب و عشاء ویژه جوانان و عموم مردم سخنرانی می‌کنند.

برنامه‌های متناسب با درخواست شهرستان‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف این استان در این طرح اجرا خواهد شد و سخنرانان برای ایراد سخن در جمع فرهنگیان، دو روز به شهرستان بروجن اعزام می شوند.

فرهنگیان شهرستان‌های لردگان و فارسان نیز هر کدام دو روز از بیانات ارزشمند این شخصیت‌های برجسته بهره‌مند خواهند شد و در شهرستان‌های بن و سامان نیز نشست‌هایی با حضور این سخنرانان برگزار می شود، همچنین مسؤولان شهرهای کیان، هفشجان و سورشجان درخواست مبنی بر نیاز به حضور این شخصیت‌های برجسته در شهر خود را ارائه داده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی، سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و دادگستری استان نیز نشست‌هایی را با حضور این علما مدعو برگزار می کنند.

با توجه به شرایط موجود و ضرورت حفظ و صیانت از اعتقادات دینی که مورد هجمه دشمنان اسلام قرار گرفته است، بهترین راه تلاش در راستای ارتقاء آگاهی و بصیرت‌بخشی به آحاد مردم به ویژه جوانان است.

در حال حاضر به اقتضای شرایط موجود و فرمایشات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، این طرح با موضوع‌‌ “جوانان و سبک زندگی اسلامی” و همچنین “اسلام ناب، ضرورت و مفهوم انقلابی ماندن “برگزار می شود.

امسال جشنواره‌ای برای پیوند این طرح با تولیدات فرهنگی و فضای مجازی برگزار  و نمایشگاه کتاب نیز به صورت مستمر با ارائه تخفیف، دایر شده است که این امر در زمینه شبهه‌زدایی دینی کمک شایانی می‌کند.

‌شایان ذکراست:اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی از سال ۱۳۷۱در شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری آغاز و سپس در شهرستان گلپایگان ادامه یافت و امسال چهارمین سال است که درشهرکرد این طرح  اجرا می‌شود که در مجموع ۲۳ سال از اجرای این طرح می‌گذرد.

گوشه های از اجرای این برنامه را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم …

انتهای خبر/

یزدی

یزدی12                                   یزدی9

مروی7

مروی4                                     قمی8

قمی4

قمی3                                رفیعی14

رفیعی13

رفیعی12                                    رفیعی10

علی اکبری

علی اکبری2                                 علی اکبری5

IMG_5898

IMG_5844                                          IMG_5846

IMG_5877

IMG_5859                                       IMG_5861

کعبی

کعبی23                                        کعبی22

کعبی21

طبسی13                                    طبسی9

طبسی

عابدی6                                           عابدی9

عابدی

صدیقی14                                          صدیقی0

خسروپناه

کعبی20                                           کعبی19

کعبی18

کعبی15                                             کعبی14

کعبی17

کعبی12                                          کعبی13

کعبی16

کعبی11                                      کعبی10

کعبی9

کعبی8                                         کعبی7

کعبی6

کعبی5                                              کعبی4

کعبی1

Views: 64

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *