تداوم تجاوزگری عربستان در یمن با تسلیحات جدید آمریکایی

خانه / مطالب و رویدادها / تداوم تجاوزگری عربستان در یمن با تسلیحات جدید آمریکایی

مقام نظامی یمن با بیان اینکه عربستان در روزهای اخیر تسلیحات جدید و تاثیرگذار آمریکایی را برای ادامه تجاوزگری علیه ملت یمن به کار گرفته است، گفت که در عین حال یگان موشکی نیروهای یمنی چندین تجمع مزدوران عربستان در مأرب را تار و مار کرده است

enfejar

ارتش عربستان در حملات اخیر خود علیه یمن از انواع جدید تسلیحات هوایی و زمینی که به تازگی از آمریکا گرفته است، استفاده کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: ارتش عربستان پس از شکست‌های بزرگی که در مرزهای خود با یمن متحمل شد، طی روزهای گذشته اقدام به استفاده از سلاح‌های آمریکایی در یمن کرده است و این تسلیحات از دقت و تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.

نیروی هوایی ائتلاف سعودی مناطق مسکونی صنعا را بمباران کرد

هواپیماهای رژیم آل سعود نیز شب گذشته شماری از مناطق مسکونی و تاسیسات غیرنظامی را در صنعا پایتخت یمن بمباران کردند.

یک منبع امنیتی یمن نیز گفت: دشمن سعودی منطقه الحصبه و خیابان مأرب در منطقه مسکونی شعوب را برای سومین بار طی 2 روز متوالی بمباران کرد.

این منبع گفت: عربستان در یکصد و هشتاد و پنجمین روز تجاوز خود به یمن یک کارخانه بافندگی را که قدیمی‌ترین کارخانه بافندگی در جهان عرب است بمباران کرد و در بمباران مناطق نقم و الحفا در شارع خولان و منطقه النهدین در السبعین خسارت زیادی به خانه‌های شهروندان وارد کرد.

حملات موشکی ارتش یمن به تجمع مزدوران و تنفگداران عربستان در مأرب

از سوی دیگر یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چندین تجمع مزدوران و نظامیان ائتلاف سعودی را در مقر فرماندهی منطقه سوم نظامی و پادگان صحن الجن مأرب با موشک‌های کاتیوشا تار و مار کردند.

شاهدان از آتش‌سوزی مهیب در پایگاه‌های مورد حمله نیروهای یمنی و کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران آل سعود خبر داده و تاکید کردند: شماری از خودروهای متعلق به ائتلاف سعودی هم در این حملات منهدم شدند.

ارتش سعودی از ابتدای تجاوز علیه یمن از زمین و هوا و دریا به مناطق مختلف این کشور حمله کرده که تاکنون به شهادت و زخمی شدن هزاران نفر منجر شده است.

عربستان همه تاسیسات یمن اعم از نظامی و غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد و از سلاح‌های ممنوع شده در سطح بین‌المللی از جمله بمب‌های خوشه‌ای و فسفری استفاده کرده است.

در این راستا، دولت آمریکا اعلام کرده که کار پشتیبانی اطلاعاتی و لجستیکی از عربستان در تجاوزگری علیه یمن به عمل می‌آورد.

Views: 137

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *