تغییر سبک زندگی در کشور مهم‌ترین هدف دشمنان نظام است

خانه / استان ها / تغییر سبک زندگی در کشور مهم‌ترین هدف دشمنان نظام است

سبک زندگی اسلامی

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان مهم‌ترین هدف دشمنان نظام را تغییر سبک زندگی در کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛سردار پاسدار رضا محمد سلیمانی در نشست بصیرتی ویژه خانواده کارکنان سپاه ناحیه اردل با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اظهار کرد:سبک زندگی شعبی دارد؛ یکی از مهم ترین اهداف دشمنان ایران و دشمنان اسلام این است که سبک زندگی مسلمان‌ها را عوض کنند و شبیه به سبک زندگی خودشان بکنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان کرد: ولایت فقیه جلوی دیکتاتوری را می گیرد این فرمایش امام بود و خیلی حرف عمیقی است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان خاطرنشان کرد: با وجود این همه انتخابات باز هم دشمنان جمهوری اسلامی را دیکتاتوری می خوانند و این در حالی است که دیکتاتورهای منطقه دوست هم پیمانشان هستند وبر سرخوان غارت و یغمای ملت‌ها با هم شریکند و سهیمند.

سردار محمدسلیمانی افزود: اگرانتخابات نبود شاید این تهمت دشمن به حقیقت مبدل می شد و اگر حقیقتا این حق از مردم گرفته می‌شد حرف دشمن راست در می آمد، ولی بحمد الله این حق به مردم داده شده است، انتخابات به‌صورت آزاد است.

وی بیان کرد: وجود انتخابات هم در جو داخلی یک احساس استقلال و هویتی به مردم می‌دهد و احساس می‌کنند که همه‌چیز مال خودشان است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) استان با اشاره به سخنان رهبری(مدظله العالی) افزود: صاحب مملکت مردم هستند و خودشان تصمیم می گیرند، خودشان اقدام می کنند و در جو جهانی ، حقیقتا این انتخابات مایه ی آّبرو واعتبار است.

محمدسلیمانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می فرمایند : انتخابات را نباید خراب کرد، بعضی ها خوششان می‌آید و عادت دارند که از نزدیکی انتخابات دائم بر کوس نامطمئن بودن انتخابات بدمند و این خیلی عادت بدی است چون انتخابات انتخابات سالم است ممکن است در هر انتخابی یک تخلفی در یک گوشه ای انجام بگیرد اما تخلفاتی که باعث تغییر نتایج انتخابات شود مطلقا وجود ندارد.

انتهای خبر/

بازدیدها: 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *