جریان شناسی از ضرورت های پاسداری انقلاب است

خانه / استان ها / جریان شناسی از ضرورت های پاسداری انقلاب است

سرافراز8

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در همایش الگوی عملی تحول و تعالی سپاه در شهرکرد، جریان شناسی را از ضرورت های پاسداری انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در همایش الگوی عملی تحول و تعالی و تبیین سبک فرماندهی و مدیریتی سرلشگر شهید حاج حسین خرازی با تبریک ایام الله دهه فجر به جایگاه مهم و ارزشمند امربه معروف ونهی از منکر اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن هفتاد مرتبه به این فریضه مهم اشاره کرده است که نشان می دهد این عمل از اصلی ترین ارزشهای دینی است که از مهم ترین وظایف مومنان و بارزترین ویژگی جامعه اسلامی است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: پیامبر اسلام با اشاره به کلام نورانی کلکم راع و کلکم مسئول عن رعیه میفرمایند همه ی مسئولین نسبت بهم مسئول اند و نسبت بهم ولایت دارند یعنی هدایت کردن و رهبری جامعه باید با نوعی ولایت همراه باشد به همین خاطر است که امربه معروف و نهی از منکر اینقدر در دین ما اهمیت دارد.

حجت الاسلام سرافراز گفت : یک حرکت جهادی در سپاه شروع شده است تحت عنوان ایجاد بستر تحقق بزرگترین فرضیه الهی یعنی امربه معروف و نهی از منکر که از جهات مختلف توجه به این موضوع لازم و ضروری است که در این زمینه باید واجبات را معروف و محرمات را منکرجلوه داد.

وی افزود : از سال آینده محور تمام برنامه های اعتقادی و معنوی سپاه حول محور امربمعروف و نهی از منکر است که قرار است پاسداران وبسیجیان نسبت به این فرضیه آموزش داده شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأکید مکرر رهبر معظم انقلاب پیرامون نفوذ گفت: رهبر انقلاب بارها جامعه را به نفوذ توجه دادند و باید بدانیم که تمام دسیسه ها و توطئه های دشمنان در طول سالهای متمادی برای نفوذ در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام وجود داشته و اخیراً این تلاش ها علنی تر شده و بر شدت و مقدار آن افزوده شده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ، ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت مردم، نقشه های دشمنان خنثی می شود؛ اما هر میزان که هوشیاری و بصیرت مردم بیشتر باشد، توطئه های دشمنان نیز آسان تر نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام سرافراز،جریان شناسی را از ضرورت های پاسداری از انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: جریان های همراه انقلاب و جریان های مقابل انقلاب را باید به خوبی بشناسیم و رصد اوضاع و اشراف بر امور را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای خبر/

بازدیدها: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *