دیدار با خانواده شهیدان استکی + تصاویر

خانه / استان ها / دیدار با خانواده شهیدان استکی + تصاویر

دیدار رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان،فرمانده،جمعی اعضاپایگاه شهدا مسجد جامع شهرکرد وهیأت رزمندگان اسلام استان با خانواده شهید رحمن استکی در شهرکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛همزمان سالروز شهادت شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب اسلامی و شهید این دیار رحمن استکی دیداربا خانواده شهیدان رحمن ،مجتبی و حمید استکی انجام شد.

دراین دیدار، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سرچشمه، شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی،یاران وفادارش و شهید دیار رحمن استکی گفت: شهادت شهدای هفتم تیر چهره نفاق و منافقان را برای مردم برملا کرد.

حجت الاسلام احمدرضاپورخاقان به مقام شهدا و شهادت اشاره کرد و افزود:شهادت حیات‌بخش جامعه است و حضور شهید در جامعه خون تازه‎‌ای به رگ‎های زندگی تزریق می‎کند.

وی روحیه شهادت‌طلبی را یکی از عوامل بیداری در جامعه دانست و تصریح کرد:در ایام شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی و72تن ازهمراهان،کشور به لحاظ حضور و فعالیت ملی‎گرایان،منافقان و بنی‎صدر در شرایط پیچیده‎ای قرار داشت، کشور دچار بحرانی بود دشمنان  در جامعه تردید ایجاد کرده بودند اما شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و یارانش فضای جامعه را عوض کرد و غبارهار کنار زده شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان افزود باشهادت آیت الله دکتر بهشتی چهره‎ منافقان در جامعه برای مردم آشکار شد.

وی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر را عشق ورزیدن به شهدا دانست و گفت:تکریم شهدا نشاندهنده این است که آن جامعه زنده بوده و می‏‌تواند در برابر سختی‎ها مصون بماند.

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان افزود:در این حادثه بزرگ ۷۲ انسان ولایتمدار وبصیر ،مظلومانه به شهادت رسیدند که هرکدام در پیروی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند.

امام جماعت مسجدجامع شهرکردگفت:این انقلاب الهی به برکت خون شهیدان و تبعیت اقشار مختلف مردم از ولایت توانسته است در مقابله با توطئه های استکباری ایستاده و دشمنان را ناکام کند.

دراین دیدار “فریدن استکی “برادر شهیدان رحمن ، مجتبی و حمید استکی ضمن خیر مقدم به حضار به رسالت افراد نسبت به خون پاک و مطهر شهدا اشاره کرد و گفت: ما بایداز شهدا برای سعادت و پیشرفت خو و جامعه الگو بگیریم.

شایان ذکراست: شهیدرحمان استکی نماینده مردم شهرکرد در اولین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو حزب جمهوری اسلامی، در حادثه هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ به درجه رفیع شهادت رسید.

ذکر مصیبت و توسل به خامس آل عبا از دیگر برنامه های این دیدار بود.

عکاس: محمدحسین توسلی

IMG_6162

IMG_6161

IMG_6165

IMG_6168

IMG_6171

IMG_6170

IMG_6179

IMG_6173

IMG_6180

IMG_6181

IMG_6172

انتهای خبر/

بازدیدها: 65

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *