دیدار مداحان وشاعران آیینی با نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری

خانه / استان ها / دیدار مداحان وشاعران آیینی با نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری

IMG_4378

همزمان با فرخنده میلاد سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام جمعی از مداحان وشاعران آیینی برادر و خواهر شهرستانهای شهرکرد، بن وسامان با نماینده ولی فقیه دراستان چهارمحال وبختیاری دیدار می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری از مولودیه خوانی و شعر خوانی مداحان و شاعران آیینی در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه شهرکرد خبرداد.

حمیدرضاتوسلی افزود:این دیدار روز سه شنبه نهم تیرماه در آستانه ولادت با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهارت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار می شود.

نماینده بیناد دعبل خزاعی در استان افزود: این مراسم معنوی از 3 سال گذشته با دیدار پیشکسوتان و پیرغلامان سراسر استان ، با استقبال پرشور مداحان و شاعران آیینی  استان برگزارشد و امسال نیز جمعی از خواهران مداح و شاعر آیینی ، دراین دیدار حضور خواهند داشت.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، به شناسایی و صدور کارت عضویت برای مداحان وشاعران آیینی استان اشاره کرد و ادامه داد: مقدمات لازم برای مرحله دوم صدور کارت شناسایی مداحان استان  فراهم شده است.

وی از تمدید کارت عضویت و سطح بندی مداحان و شاعران آیینی خبر داد و گفت: کار فراخوان برای تمدید کارت عضویت و سطح بندی مداحان مرکز استان از روز شنبه ششم تیرماه آغاز می شود و سپس سایر شهرستان ها ای اقدام صورت می گیرد .

توسلی  به تشکیل جلسات خانه مداحان اشاره کرد افزود:با هماهنگی به عمل آمده روزهای سه شنبه اول هرماه (در فصل تابستان از ساعت 18) جلسات خانه مداحان در مرکز استان با حضور مداحان و شاعران آیینی استان برگزار خواهد شد.

رییس کانون مداحان و شاعران آیینی استان به برنامه های آموزشی مداحان اشاره کرد و افزود:با صدور مجوز و راه اندازی کلاس های آموزشی در سطح استان جمعی از خواهران و برادران برای شرکت درکلاس ها به مراکز آموزشی معرفی می شوند.

توسلی به اقدام ارزشمند بسیج مداحان در برگزاری کلاس های مداحی در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: با تعامل بسیار خوب  بسیج مداحان استان،برادران و خواهران مداح در کارگاه آموزش مداحی  که هر هفته روزهای یکشنبه با حضور اساتید برجسته کشور بصورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود شرکت می کنند و از هفته آینده نیز قرارشد مداحان یکساعت قبل از آغاز ویدئو کنفرانس اجتماع ، تا حضور یکی از پیشکسوتان به قرائت ادعیه و مداحی پردازند.

انتهای خبر/

بازدیدها: 212

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *