دیدار مسئولین سپاه و بسیج فرهنگیان سامان با خانواده معلم شهید سهراب شریعتی

خانه / استان ها / دیدار مسئولین سپاه و بسیج فرهنگیان سامان با خانواده معلم شهید سهراب شریعتی

دیدارسامان

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی،‌ مسئولین سپاه ناحیه و بسیج فرهنگیان شهرستان سامان با خانواده معلم شهید سهراب شریعتی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛این دیدار درهفته ی عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت شهید استاد مطهری برگزار شد از مقام شامخ معلم شهید سهراب شریعتی تجلیل شد .

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان، معاون تعلیم و تربیت بسیج استان، فرمانده سپاه ناحیه سامان ، رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان و همچنین جمعی از فرهیختگان و معلمان خواهر و برادر نیز که در این دیدار حضور داشتند یاد و خاطره این شهید بزرگوار فرهنگی را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ناحیه سامان در این دیدار با اشاره به فرهنگ غنی شهادت و روحیه شهادت طلبی در بین رزمندگان اسلام گفت: فرهنگ شهادت و ایثار منتج اخلاص و از خود گذشتگی پارسانیان حق جویی است که همچون شهید مطهری با نثار خون پاک خویش بیداری اسلامی را به ملتهای جهان ارمغان دادند.

سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی ابراز امیدواری کرد: تمام ملتهای آزاده دنیا با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی ایران که بخش اعظمی از آن بر مبنای تفکرات صحیح و ناب استاد شهید مطهری از اسلام ناب محمدی (ص) استوار است، در راه رستگاری و رهایی از استبداد و استعمار تقدیر ظالمانه ی سفاکان ملحد و متجاوز استکبار را به محو و نابودی مبدل و تغییر دهند.

در پایان این دیدار با تقدیم لوح سپاس به مادر سالخورده ی شهید سهراب شریعتی ، از صبر و زحمات این مادر بزرگوار تجلیل شد .

انتهای خبر/

بازدیدها: 48

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *