شیعیان و اهل سنت مراقب توطئه‌های دشمن باشند

خانه / استان ها / شیعیان و اهل سنت مراقب توطئه‌های دشمن باشند

غضنفری2

امام جمعه بن گفت: شیعیان و اهل سنت باید مراقب توطئه‌ها دشمن برای ایجاد نفاق بین آن‌ها باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سيد محمد تقی غضنفری با اشاره به حدیث سقلین اظهار کرد: با توجه به اینکه پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم  بارها مردم را به پیروی از کتاب و اهل بیت و عترت توصیه کرده‌اند و فرمودند که من دو چیز گرانبها را در میان شما به امانت می گذارم که یکی کتاب قرآن است و دیگری عترت و اهل بیت من و تا زمانی که به آن چنگ بیندازید و عمل کنید گمراه نمی‌شوید.

وی با بیان اینکه توصیه‌های پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم  در خصوص پیروی از اهل بیت و عترت بر زمین گذاشته شد، گفت: پیامبر اکرمصلی الله علیه وآله وسلم  در 23 سال هدایت خود موجب وحدت در بین مردم شد اما این وحدت بعد از رحلت پیامبر و به علت زمین گذاشتن حدیث سقلین از هم گسیخت و نفاق در بین مردم ایجاد شد و جمعی از مردم از مسیر ولایت خارج شدند.

امام جمعه بن افزود: علی رغم سفارش پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه وآله وسلم به پیروی از اهل بیت، کنار گذاشته شد و جانشینی که از طرف خداوند انتخاب شده بود با بهانه‌های واهی و بسیار ناچیز موجب خانه نشینی حضرت امام علی علیه السلام شدند که این موجب گمراهی ونفاق در میامن مسلمانان شد و در حال حاضر نیز ما این نفاق و گمراهی را لمس می کنیم.

حجت‌الاسلام غضنفری به گروه‌های تروریست،داعش و وهابی اشاره کرد و گفت: آن‌ها در تلاش هستند که رابطه برادرانه اهل سنت و شیعه را برهم زنند پس باید مسلمانان مراقب آن باشند.

وی تصریح کرد:گروهک داعش با نام اسلام در حال قتل عام مردم است این درحالی است که باید بدانند که سر منشا این گروهک‌ها کشورهای غربی است و اسلام با این گروهک‌ها مخالف است.

امام جمعه بن از اربعین به عنوان ذخیره و پشتوانه بی‌نظیر برای دوران انتظار، آمادگی و تمرین مهدی‌یاوران در جهت زمینه‌سازی امر ظهور نام برد و گفت: پیاده روی اربعین حسینی حرکتی عظیم در این جهت بود.

حجت‌الاسلام غضنفری گفت:ما باید امام حسین علیه السلام و هدف از قیامشان را به ‌جهانیان معرفی و شرایط ظهور را برای امام زمان(عج) مهیا نمایم.

وی در ادامه به نامه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: در نامه رهبر عالی قدر ما چند نکته وجود داشت که باید به آن‌ها توجه شود.

امام جمعه بن روح حقیقت طلب جوانان را یکی از نکات دانست و گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جوانان را مخاطب قرار دادند چرا که آن‌ها آماده دریافت مطالب و حقیقت هستند و می‌توان آن‌ها را با اسلام ناب آشنا کرد.

حجت‌الاسلام غضنفری گفت: حضرت آقا در این نامه به جوانان غربی گفتند که تروریست خوب و بد وجود ندارد و همه تروریست‌ها بد هستند و اسلام مخالف آن‌هاست.

وی افزود: فعالیت داعش با نام اسلام فقط برای اسلام هراسی است و شما جوانان برای شناخت اسلام باید به قرآن توجه کنید چرا که اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم را فقط می‌توان از این راه شناخت.

امام جمعه بن به روز دانشجو اشاره کرد و گفت: آینده کشور در دستان این قشر است پس باید به دنبال علم‌اندوزی باشند و راه پیشرفت کشور را بیش از پیش بوجود آورند.

انتهای خبر/

Views: 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *