عنوان مقدس پاسداری عنایت ویژه الهی است

خانه / استان ها / عنوان مقدس پاسداری عنایت ویژه الهی است

میرافضلی1

حجت الاسلام سید حسن میرافضلی گفت: مکتبی بودن، ولایتمداری و مردمی بودن سه شاخصه مهم سپاه و پاسداران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید حسن میرافضلی درجمع کارکنان سپاه ناحیه بن با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین (علیه السلام )، حضرت ابوالفضل(علیه السلام ) و امام سجاد (علیه السلام)، روز پاسدار را گرامیداشت و گفت: عنوان و کسوت مقدس پاسداری برای یکایک پاسداران عنایت و محبت ویژه الهی است.

وی افزود: حجم بزرگ دسیسه ها و توطئه ها علیه سپاه، بیانگر قدرت بالا و نفوذ موثر این نهاد و درماندگی دشمنان است و ما معتقدیم برای حفظ توانمندی های خودتان باید روز به روز معنویت و شایستگی های پاسداری را در وجودتان تقویت نمایید.

امام جمعه شهر بن، اضافه کرد: از سوی دیگر بایستی با بالا بردن توانمندی های دفاعی و ادوات و ابزارهای کارآمد، آمادگی خود را برای انجام فرامین فرمانده معظم کل قوا تقویت کنید.

وی با اشاره به اعتراف دشمنان نظام جمهوری اسلامی به اقتدار سپاه، یاد آور شدند فرمایش امام (ره) مبنی بر اینکه، اگر سپاه نبود کشور هم نبود، نشانگر تاثیر بسزای این نهاد انقلابی در رشد کشور در اقتصاد مقاومتی و رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام میرافضلی با یادآوری نقش سپاه پاسداران در دفاع مقدس، گفت: پاسداران به حدی در عرصه های خطر از خود رشادت نشان داده اند که امام (ره) با وجود اینکه تمام دنیا به جایگاه والای انسانی ایشان غبطه می خوردند، فرمود: « ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و این موفقیت و لیاقت سپاهیان، امروز در فرمایشات مقام معظم رهبری مشهود است.

امام جمعه بن سه ویژگی؛ مکتبی بودن، ولایتمداری و مردمی بودن را از شاخصه های مهم سپاه دانست و پاسداران را به کسب این ویژگی ها توصیه کرد.

انتهای خبر/

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *