فریضه امربه معروف و نهی از منکر، ضامن امنیت جامعه است + تصاویر

خانه / استان ها / فریضه امربه معروف و نهی از منکر، ضامن امنیت جامعه است + تصاویر

معاون تشکل های مردمی احیای امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در جمع مسئولین امربه معروف و نهی از منکر اتحادیه های صنفی شهرکرد گفت: امر به معروف و نهی از منکر، ضامن امنیت جامعه است.

معاون تشکل های مردمی احیای امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در جمع مسئولین امربه معروف و نهی از منکر اتحادیه های صنفی شهرکرد،‌گفت: امربه معروف و نهی از منکر، ضامن امنیت جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، در این جلسه با گرامیداشت هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر مهربانی ها و امام جعفر صادق علیهم السلام، بر همگانی شدن امربه معروف و نهی از منکر در جامعه ، تأکید کرد.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، افزود: امربه معروف و نهی از منکر بعنوان یک حکم واجب دینی و الهی است که بعنوان نظارت همگانی باید در جامعه اسلامی، به اجرا درآید تا زمینه برپایی دیگر واجبات مهیا شود.

حجت الاسلام سرافراز، پیاده شدن امربه معروف و نهی از منکر در جامعه را باعث خیر و برکت و آسایش و آرامش همگانی عنوان کرد و تصریح کرد: اگر همه افراد جامعه به این دو فریضه مهم توجه ویژه ای داشته باشند، امنیت در جامعه فراهم می شود و کسب و کار برای مردم حلال می شود، حقوق افراد جامعه تإمین می شود.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، در ادامه  خطاب به مسئولین امربه معروف و نهی ازمنکر اتحادیه های صنفی شهرستان شهرکرد، گفت:‌ با توجه به اینکه امربه معروف و نهی از منکر از ضروریات دین مبین اسلام است، وظیفه دینی هر فرد خصوصاً کاسبان است که بیشترین ارتباط با با افراد جامعه دارند، که از تذکر لسانی دریغ نکنند و در حد توان،‌مخاطبین را با هر طریق ممکن اسلامی و اخلاقی راهنمایی و ارشاد کنند.

حجت الاسلام سرافراز، داشتن جامعه سالم را در گرو احیاء امربه معروف و نهی از منکر دانست و افزود:‌مؤمنین همدیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنند تا جامعه ای سالم داشته باشند و این یکی از کارهای پیامبران الهی است.

این جلسه در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی شهرکرد برگزار شد.

امربه معروف5

امربه معروف2

امربه معروف5

امربه معروف3

امربه معروف4

انتهای خبر/

Views: 237

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *