محل شهادت فرزندم را امام رضا (ع) رقم زد

خانه / استان ها / محل شهادت فرزندم را امام رضا (ع) رقم زد

کنعانی

مادر شهید لطف الله کنعانی در دیدار مسئولین حوزه بسیج حضرت خدیجه سلام الله علیها شلمزار، گفت: محل شهادت فرزندم را امام رضا علیه السلام رقم زد و حق میزبانی را در حق فرزندم به خوبی ادا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع هیأت رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام شکوهمند دهه فجر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه سلام الله علیها شلمزار به همراه تعدادی از خواهران بسیجی به دیدار و سرکشی از خانواده شهید لطف الله کنعانی رفتند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه سلام الله علیها شلمزار گفت: روحیه مسئولین سپاه و بسیج در دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا بالا می رود. بسیجیان خود را خادم شهدا می دانند و این برای بسیج افتخاری محسوب می شود که البته نصیب هر کسی نخواهد شد و بالطبع می بایست مورد عنایت خداوند و امام حسین علیه السلام و شهدا قرار گرفت تا بتوان خدمت گذار خانواده شهدا شد.

وی افزود: شهیدان در راه ارزش‌های دینی و برای حفظ از آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران جنگیدند و در این راه با رشادت‌های بی‌دریغ از جان خود گذشتند بنابراین شناخت و گام برداشتن در مسیر آن‌ها یک وظیفه دینی ما خواهد بود.

وی در پایان گفت: عملکرد بسیج در عرصه جنگ سخت و نیمه سخت به خوبی ثابت شده و امروز در تقابل با دشمن در جنگ نرم نیز بسیج پیشرو و آماده در صحنه دفاع است.

در ادامه این دیدار، مادر شهید لطف الله کنعانی گفت: فرزندم بعد از زخمی شدن در فاو به مدت 8 روز در بیمارستان اهواز بستری بود که ما از این جریان هیچ گونه اطلاعی نداشتیم. فرزندم پس از مدتی بر اثر جراحات شدید به بیمارستان مشهد انتقال داده شد و ما  در آن جا موفق به ملاقات با فرزندم شدیم.

وی، افزود: شهید لطف الله کنعانی به علت جراحات شدید که بر اثر اصابت ترکش به وجود آمده بود در بیمارستان مشهد به فیض شهادت نائل گردید.

مادر شهید در حین سخن گفتن در حالی که اشک بر گونه هایش جاری شده بود، گفت: فرزندم محل شهادتش را امام رضا علیه السلام رقم زد و چه خوب حق میزبانی را در  حق فرزندم ادا کرد و فرزندم رابه آرزویش رساند.

قابل ذکر است که شهید لطف الله کنعانی در سال 1367 در منطقه فاو پس از اصابت ترکش بسیار به فیض شهادت نائل گردید.

انتهای خبر /

Views: 102

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *