مراسم سوگواری وفات ام المومنین حضرت خدیجه(س) درشهرکیان+تصویر

خانه / استان ها / مراسم سوگواری وفات ام المومنین حضرت خدیجه(س) درشهرکیان+تصویر

همزمان با دهمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز وفات مراسم حضرت خدیجه سلام الله علیها  مراسم سوگواری  به همت هیات پیروان عترت خواهران در امامزاده عزیزالله شهر کیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام احمدی با تسلیت وفات ام المومنین حضرت خدیجه سلام الله علیها پیرامون شخصیت این بانوی بزرگوار اسلام به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت:حضرت خدیجه سلام الله علیها یکی از چهار زن کامل دنیا، اولین و بهترین همسر رسول خدا صلّی الله علیه وآله و سلّم و مادر صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

حجت الاسلام احمدی افزود: حضرت خدیجه سلام الله علیها که یکی از ثروتمندان عرب به شمار می آمد و نوشته اند هشتاد هزار شتر و پول های فراوانی در دست افراد مختلف برای تجارت داشت.

وی ادامه داد: حضرت خدیجه سلام الله علیها بعد از ازدواج با رسول خدا به عمویش، ورقه، گفت:” این اموال مرا بگیر و نزد محمـد ببر و به او بگو من تمام اموال و بردگان و آنچه را در اختیار من است به او هدیه می‌کنم”، ورقه  هم این خبر را در بین زمزم و مقام ابراهیم با صدای بلند به گوش همه مردم رسانید.

مداحی ، تلاوت جزءخوانی قرآن کریم (جزء ده ) و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

IMG_0246

IMG_0251

IMG_0261

IMG_0252

IMG_0262

انتهای خبر/

Views: 135

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *