میهمانی لاله ها در کوهرنگ

خانه / استان ها / میهمانی لاله ها در کوهرنگ

لاله ها گوهرنگ

همزمان با دهه کرامت، گلزار شهدای شهرستان کوهرنگ، غبار روبی و عطر افشانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان کوهرنگ به مناسبت دهه کرامت با حضور بسیجیان، خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان، جمعی از کارکنان و مسئولان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

کلیه شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهداء شهر چلگرد پس از قرائت فاتحه و غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهداء، یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و بار دیگر به میمنت دهه کرامت با آرمان های امام راحل (ره) و شهداء این شهرستان تجدید میثاق دوباره کردند.

حجت الاسلام طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ در جمع شرکت کنندگان در مراسم میهمانی لاله ها، گفت: شهداء چشم و چراغ این ملت هستند. ما بدون شهداء هیچ ارزش و جایگاهی نداریم؛ چرا که اقتدار و افتخار این ملت از برکت خون شهداء بدست آمده است، راه شهداء خدایی و آسمانی بود و هر که در این راه قرار بگیرد و شهداء را در زندگی خود الگو قرار دهد به سر منزل سعادت در دو دنیا خواهید رسید.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ در این مراسم بیداری و هوشیاری کلیه بسیجیان و ملت شریف انقلاب اسلامی ایران را وظیفه اساسی و ضروری در مقابل توطئه و ترفندهای جدید دشمنان این انقلاب دانست که تنها ترین راه مقابله با نفوذ دشمن نیز از همین طریق میسر خواهد شد و باعث به ثمر رسیدن آرمانهای امام و شهداء می شود.

انتهای خبر/

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *