وارونه نمایی انقلاب اسلامی فتنه دشمن

خانه / استان ها / وارونه نمایی انقلاب اسلامی فتنه دشمن

وارونه نمایی انقلاب اسلامی فتنه دشمن برای جذب نسل سوم و چهارم انقلاب است

سرداراکبری

فرمانده تیپ مردم پایه ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری گفت: وارونه نمایی انقلاب اسلامی فتنه دشمن برای جذب نسل سوم و چهارم انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار علی محمد اکبری جمع بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام شهرستان کوهرنگ با تبریک پیشاپیش ایام مبارک دهه فجردر جمع بسیجیان این گردان  و تنی چند از مسئولین این شهرستان گفت: امروز که به حمد و استعانت الهی و با رهنمود های مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی ایران گام بلندی در پیشبرد اهداف عالی اسلام و پیشرفت و ترقی همه جانبه کشور عزیز ایران برداشته است و روز به روز جوانان غیور این مرز و بوم افتخارات جدیدی در عرصه های مختلف برای ملت ایران به ارمغان می آورند.

وی افزود: نظام سلطه که از دست یابی به اهداف خود در براندازی این نظام مقدس نا امیدتر از سالهای گذشته شده است با دست وپازدن های پوچ ومضحک ، آخرین تلاشها را برای دستیابی به اهداف پلید خود می کند.

سردار اکبری افزود : اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم ، وارونه نمایی انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام (ره) از جمله تلاشهای مذبوحانه ای است که دشمن باخیال جذب نسل سوم وچهارم انقلاب قصد دارد تا با ایجاد شکاف در امت اسلامی ایران به اهداف شوم خود برسد. اما آنچه در گذشته وامروز باعث یاس و نا امیدی دشمنان کور دل ما شده است هوشیاری و ولایتمداری شما بسیجیان وامت بیداردل ایران اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد : اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام صلوات الله علیه وآله وسلم ، وارونه نمایی انقلاب اسلامی و شخصیت حضرت امام (ره) از جمله تلاشهای مذبوحانه ای است که دشمن باخیال جذب نسل سوم وچهارم انقلاب قصد دارد تا با ایجاد شکاف در امت اسلامی ایران به اهداف شوم خود برسد. اما آنچه در گذشته وامروز باعث یاس و نا امیدی دشمنان کور دل ما شده است هوشیاری و ولایتمداری شما بسیجیان وامت بیداردل ایران اسلامی بوده است.

انتهای خبر /

Views: 61

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *