ولایتمداری از ارکان شایستگی های پاسداری است

خانه / استان ها / ولایتمداری از ارکان شایستگی های پاسداری است

سرافراز14

حجت الاسلام کریم سرافراز، گفت: کارنامه درخشان عملکرد سپاه ناشی از شاخص ارزشمند ولایتمداری پاسداران در عرصه های مختلف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: ماه شعبان ماه دعا، مناجات و نیایش بندگان و ماه تهذیب نفس و ایجاد آمادگی برای ورود به مهمانی خدا است.

حجت الاسلام کریم سرافراز، با اشاره به بخشهایی از مناجات پرفیض شعبانیه، افزود: حضرت امام خمینی(ره)، با عنوان کمال انقطاع از غیر حق در خصوص مناجات شعبانیه فرموده تمامی اهل بیت (علیهم السلام) به خواندن این مناجات اهتمام داشتند و ادامه می دهد می خواهم به جایی برسم که از همه دست بکشم و تنها به خدا توجه کنم.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، با بیان اینکه در ماه شعبان دو دسته اعمال عملی مانند نماز و روزه و مستحبی همچون دعا و مناجات، مورد تاکید بزرگان دین است، خاطرنشان کرد: در برخی روایات آمده بهترین دعاها و ذکرها در این ماه استغفار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تأکید بر اینکه، خداوند ضریب بسیار بالایی برای پاداش عبادات در ماه شعبان قائل شده و در هیچ جایی در دنیا نمی توان برای کاری چنین ضریبی مشاهده کرد، افزود: نقل است که از حضرت امام علىّ بن موسى الرضا عليه السلام درباره بهترین دعا در ماه شعبان سؤال شده که ایشان فرموده اند؛ “استغفار، بى ‏گمان كسى كه در اين ماه هفتاد مرتبه استغفار كند مانند كسى ‏است كه در غير اين ماه هفتاد هزار مرتبه استغفار نموده باشد”.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،  دادن صدقه، گفتن ذکر و صلوات، صلوات امام زین العابدین(علیه السلام)، مناجات شعبانیه و روزه گرفتن را از دیگر اعمال این ماه برشمرد.

حجت الاسلام سرافراز، در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک هفته پاسدار، با اشاره به شایستگی های پاسداری، گفت: ولایتمداری از ارکان شایستگی های پاسداری است .

وی، افزود: کارنامه درخشان عملکرد سپاه ناشی از شاخص ارزشمند ولایتمداری پاسداران در عرصه های مختلف است و حضور در مأموریت های خطیر دفاع از انقلاب اسلامی به واسطه این عنصر مهم امکان پذیر می شود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، تلاش برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: بصیرت افزایی و ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی از دیگر رسالت های پاسداران و بسیجیان در جامعه است، که می تواند در نهادینه شدن اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید ملی نقش آفرین باشد.

در این مراسم از 17نفر از کارکنان نمونه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که بر اساس معیارهای نمره ارزشیابی شایستگی های پاسداری، سوابق مناطق عملیاتی، اقدامات برجسته و فوق العاده، انتخاب شده بودند با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای خبر/

Views: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *