يادواره ۲۸۸ كبوتر خونين بال شهرستان لردگان برگزار شد

خانه / استان ها / يادواره ۲۸۸ كبوتر خونين بال شهرستان لردگان برگزار شد

يادواره ۲۸۸ شهيد شهرستان لردگان با حضور ائمه جمعه و جماعات، خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان و جمعي از مسئولين ادارات و نهادها و بسيجيان در سالن تربيت بدني لردگان برگزار شد.

لردگان

يادواره ۲۸۸ شهيد شهرستان لردگان با حضور ائمه جمعه و جماعات، خانواده معظم شهدا، جانبازان، رزمندگان و جمعي از مسئولين ادارات و نهادها و بسيجيان در سالن تربيت بدني لردگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛امام جمعه بخش فلارد در این مراسم معنوی، با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: شهدا به برگزاري اين يادواره ها نيازي ندارند، اين ما هستيم كه نيازمند راه و هدف شهدا هستيم .

حجت الاسلام بخشايش پور با طرح این سؤال که ما بايد ببينيم آن عنصري كه شهدا به  وسيله آن به ملكوت اعلاء رسيدند چه بود؟، اظهار داشت: آن عنصر كه شهدا به وسيله آن محك شدند امانت داري و ولايتمداري بود .

امام جمعه فلارد افزود: امروز بعضي از مردم سر سفره شهدا ارتزاق مي كنند، نان و نمك شهدا را مي خورند و نمكدان مي شكنند. بعضي با نام شهدا ، پشت ميز مسئوليت مي نشينند ولي هدفشان تخريب نظام و رهبري جامعه است .

بخشايش پور گفت: تفكر بني اميه اي در جامعه گاهي موجب مي شود كه رهبر جامعه اظهار نوشيدن جام زهر بكند .

بخشايش پور به فتنه 88 اشاره كرد و افزود: در فتنه 88 حضرت آقا فرمودند : « اين عمار » يعني اي برگزار كننده يادواره شهدا امروز علي ياور مي خواهد، امروز علي، مالك اشتر مي خواهد .

وي ادامه داد: مردم از امام علي علیه السلام خواستند كه مردم كوفه را نفرين كند و امام اينگونه نفرين كرد كه “اي خدا، علي علیه السلام را از مردم كوفه بگير.”

گفتني است: يادواره 17 شهيد  دهستان ريگ نیز در مسجد روستای دوله سيب و يادواره سه شهيد روستاي خاردان از توابع شهرستان لردگان در هفته بسيج برگزار شدند.

انتهای خبر /

بازدیدها: 61

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *