پانزدهمین نشست مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام برگزار گردید

خانه / اختصاصی هیأت / پانزدهمین نشست مدیران استانی هیات رزمندگان اسلام برگزار گردید

پانزدهمین نشست مدیران استانی و  مسوولین فرهنگی و مدیران  هیات جوانان عاشورایی استان ها  و نیز مسوولین هیات های پیروان عترت سراسر کشور در دفتر مرکزی هیات رزمندگان اسلام در فاطمیه بزرگ تهران  در روز 26مهرماه 1403 حضور بهم رساندند.

این نشست ابتدا با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد.

پانزدهمین نشست معاونین فرهنگی هیات با اجرای حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان معاون جوانان عاشورایی هیات رزمندگان آغاز شد. و ایشان مطالبی را دررابطه با جوانان عاشورایی و مسائل مرتبط با آن ارائه کردند.

در ادامه مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان سردار مداحی در رابطه با هیات جامع و مولفه های آن، و مسائل شاخص هیات رزمندگان  و مساله اهمیت فضای مجازی به ارائه مطالبی پرداختند.

پس از آن سخنران مدعو جلسه معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران سردار مسجدی به ارائه مسائل روز و تشریح حوادث منطقه پرداختند.

در ادامه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و صرف نهار جلسات معاونت ها مجزا در چهار بخش مدیران، مسوولین فرهنگی، جوانان عاشورایی، و پیروان عترت برگزار گردید.

بعد از آن مطالبی در خصوص معاونت های فرهنگی با حضور سردار سادات حسینی معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام ارائه گردید.

سپس جناب آقای ارجونی معاون استان ها به سخنرانی پرداختند و بعد از آن  حجت الاسلام مجتبی سفیدی معاون آموزش هیات رزمندگان مطالبی در رابطه با آموزش بیان کردند. سرکار خانم ساکت نیز مطالبی در خصوص پیروان عترت مطرح کردند.

این نشست با اقامه نماز جماعت مغرب به کار خود پایان داد.

 

 

 

بازدیدها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *