پخش سریال «گاندو ۲» قبل از انتخابات ادامه یابد

خانه / پیشنهاد ویژه / پخش سریال «گاندو ۲» قبل از انتخابات ادامه یابد

درخواست ادامه پخش سریال گاندو2 توسط مردم

پخش سریال «گاندو ۲» قبل از انتخابات ادامه یابد

هیات:مطالبه مردم در فارس من: پخش سریال، قبل از انتخابات ادامه یابد

با ادامه موفقیت آمیز سریال گاندو درباره روایت حضور برخی جاسوسان در قامت تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای و سانسور بخش هایی از اشارات به این جاسوس ها، مخاطبان فارس من از این فشار به عوامل سیما برای سانسور سریال گاندو انتقاد کردند.

در این باره کمپین‌های بسیاری ثبت شد که سردبیر یکی از سوژه‌های فارس من در این باره نوشت: «چرا مسئولان دولتی سعی در سانسور قسمت‌هایی از سریال «گاندو ۲ دارند، با ایجاد کمپین مقابل جاسوسان تیم مذاکره‌کننده خواهیم ایستاد.»

البته ماجرا به اینجا ختم نشد، برخی دیگر از مخاطبان ما اذعان داشتند: «با توجه به ناخوشایند آمدن قسمت ۵ سریال «گاندوی۲» به مزاج دولتی‌ها باز با فشار بر صدا و سیما آن را سانسور کردند. این روند فشار بر صدا و سیما تا کجا قرار است ادامه پیدا کند؟»

پخش سریال «گاندو ۲» قبل از انتخابات ادامه یابد

همچنین برخی دیگر از مخاطبان فارس من نوشتند: «با پخش سریال گاندو که در آن جاسوسی در تیم مذاکره کننده را به تصویر می‌کشد، برخی از مسئولان عالی‌رتبه انگار نمی‌خواهند مردم با این خیانت بزرگ در مذاکرات آشنا شوند در صدد سانسور زیاد و حتی تا مرز توقیف پیش رفته‌اند از طرفی ضد انقلاب‌های خارجی هم دردشان آمده و شروع به تخریب گسترده آن کرده‌اند. دلیل این هماهنگی در تخریب چیست؟»

در ادامه حمایت از گاندو، برخی دیگران از مخاطبان فارس من، امروز با ثبت یک کمپین، از مسئولان صداوسیما خواستند درباره اعمال فشار دولت برای متوقف کردن پخش سریال گاندو توضیح دهند، آنها در این پویش نوشتند: چرا ادامه سریال گاندو به بعد از انتخابات موکول شد؟ آیا این تصمیم تحت تاثیر فشارهای وارده بر صدا و سیما بود؟ مگر نه این است که روشنگری حقایق از وظایف صدا و سیما است؟

همچنین در این پویش اشاره شده است: اگر بنا باشد هر دولتی به این رویه به صدا و سیما فشار بیاورد آیا موجب دلزدگی مردم نمی‌شود؟ آشنایی مردم با حقایق مگر حق آنان نیست؟ اینها سؤالهایی است که انتظار می‌رود مسؤولان صدا و سیما پاسخ دهند.

***لینک پویش و دعوت مردم به شرکت در پویش***

منیع: فارس

Views: 0

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *