استحاله نظام از اهداف جریان معاند انقلاب است

خانه / استان ها / استحاله نظام از اهداف جریان معاند انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قمربنی هاشم علیه السلام، گفت:انقلاب زدایی از حوزه های علمیه توطئه دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بصیرتی با حضور مدیران، اساتید، روحانیون و طلاب برادر و خواهر شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام کریم سرافراز در این همایش گفت: یکی از برنامه های استکبار و اندیشه های نفوذ، از بین بردن روح انقلاب از حوزه های علمیه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: آنچه که مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه می خواهد، رساندن حرف انقلاب به مردم است.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،ادامه داد:حوزه وقتی می تواند حرف انقلاب را به مردم برساند، که خودش انقلابی باشد؛ یعنی در متن مردم و بین مردم باشد.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در سال 94، گفت: رهبر معظم انقلاب با تأکید بر نقش طلاب فرمودند اگر طلاب نبودند این حرکت یعنی انقلابِ امام اینطور گسترش نمی یافت و بعد فرمودند ارتباط انقلاب با حوزه علمیه قم این است که طلاب واسطه ای شدند برای اینکه فکر و خواسته و نیّت امام بوسیله آنها عملیاتی شد و این طلبه ها بودند که مردم را به خیابانها آوردند.

حجت الاسلام سرافراز تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب تحذیر جدی دادند، که اگر حوزه های علمیه انقلابی نمانند، نظام در خطر انحراف از انقلاب قرار خواهد گرفت و انقلاب زدایی از حوزه را بعنوان یک خطر گوشزد فرمودند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، گفت: انقلابی گری حوزه یعنی رساندن حرفهای انقلاب به مردم و آگاهی دادن مردم نسبت به منویات مقام معظم رهبری و انقلاب زدایی از حوزه هم به همین است که حوزه رفته رفته پای خودش را از میان مردم بیرون بکشد و آنجایی هم که حضور دارد حرفهای انقلاب را به مردم نرساند.

حجت الاسلام سرافراز گفت: خطر تحریف خط امام (ره) بعنوان یک هشدار باید در گوش و چشم مسئولان کشور، صاحب نظران فکری انقلاب، شاگردان قدیمی امام(ره)، کسانی که علاقه به این راه دارند و عموم جوانان، فرزانگان، دانشگاهیان و حوزویان تلقی بشود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،افزود:این هشدار بسیار سنگین و بی سابقه بود که آقا فرمودند: اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم و یا خدای ناکرده عمداً کنار بگذاریم ملّت ایران سیلی خواهد خورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، استحاله نظام را از اهداف جریان معاند انقلاب دانست و گفت: ایستادن در مقابل یک چنین جریان خطرناکی، کار بسیار سخت و دشوار است، که نیاز به حمایت همه جانبه از فرمایشات حضرت آقا دارد.

حجت الاسلام سرافراز، ضرورت آگاهی یافتن مردم نسبت به مسائل انقلاب و خطرات تحریف کننده آن را خاطرنشان کرد و افزود: آگاه سازی مردم رسالت اصلی روحانیون و طلاب حوزه های علمیه انقلابی است و اگر طلاب و حوزه های انقلابی این پیام را نگیرند و دلسوزان انقلاب برای این مسئله و مطالبه ” هل من ناصر” آقا فکری نکنند، مسئول در درگاه الهی خواهند بود.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،انقلابی بودن،انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از منظر فرمایشات مقام معظم رهبری را تبیین کرد و گفت: خدا محوری، وظیفه محوری و لحاظ و رعایت مصالح نظام و کشور و ملّت همواره باید مورد توجه روحانیت و حوزه های علمیه قرار گیرد.

تکیه برتفکر عمیق آمیخته با دیانت و سیاست از دیگر شاخصه های انقلابی بودن که سخنران این همایش مورد تإکید قرار داد و افزود: انقلاب زدایی یعنی کم رنگ شدن روحیه استکبارستیزی، بی تفاوت شدن در برابر ظلم و ستمی که بر محرومان و مستضعفان روا می شود و دنبال زندگی و رفاه و راحتی رفتن، که با هویت انقلاب اسلامی  در تضاد است.

حجت الاسلام سرافراز، تصریح کرد:هویت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی و جوهره و ذات انقلاب اسلامی حمایت از محرومان و مستضعفان با محوریت دین و ارزش های اسلامی است. روحانی انقلابی و حوزه انقلابی باید معتقد به تشکیل حکومت اسلامی و حفظ و تقویت آن باشد و دیانت و سیاست را لازم و ملزوم همدیگر بداند.

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،وجوه انقلابی گری حوزه های عملیه را برشمرد و در تشریح شاخصه های انقلابی بودن، انقلابی زیستن و انقلابی ماندن، گفت: التزام به اسلام، مرزبندی پررنگ در برابر دشمن، بصیرت دینی و سیاسی، مردم گرایی و اعتقاد واقعی به نظر و رأی مردم، عدالتخواهی و مبارزه با ظلم و فساد، دفاع از از محرومان و مستضعفان در تمان نقاط عالَم از جمله این مشخصه هاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال و بختیاری، تقوای فردی و جمعی، پایبندی به مکتب امام خمینی(ره) و شناخت درست اصول و شاخصهای مکتب، ولایتمداری و تبعیت خردمندانه از ولی فقیه، پاسداری مؤمنانه و غیورانه از اصل ولایت فقیه را از دیگر ویژگی های یک فرد انقلابی برشمرد.

بازدیدها: 86

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *