پیاده روی و جشن میلاد توسط هیات نوجوانان عاشورایی شهرکرد + تصویر

خانه / استان ها / پیاده روی و جشن میلاد توسط هیات نوجوانان عاشورایی شهرکرد + تصویر

همزمان بافرخنده میلاد حضرت علی علیه السلام مراسم جشن میلاد و پیاده روی به همت هیات نوجوانان عاشورایی شهرکرد برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛در این مراسم 300 نفر از اعضای هیات نوجوانان عاشوایی شهرکرد پس از پیاده روی مسیرحوزه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص)تا یادمان شهدای گمنام واقع در تپه نوالشهداء شهرکرد با آرمانهای والای شهیدان تجدید میثاق کردند و سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را  گرامیداشتند.

دراین مراسم یکی از علما  طی سخنانی فرخنده میلاد مولودکعبه امیر المومنین حضرت علی علیه السلام و سالروز تشکیل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه به تبیین شخصیت امیرمومنان حضرت علی علیه الاسلام پرداخت و از نوجوانان خواست تا با مطالعه در زندگانی امیر ولایت حضرت علی علیه السلام از این شخصیت بی نظیر الگو بگیرند.

در ادامه مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد به نقش سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس و عملکرد این نهاد مقدس و انقلابی پس از جنگ تحمیلی پرداخت.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی به نقش جوانان امروز جامعه اشاره کرد وافزود: جوانان با حضور پرشور در صحنه های انقلاب  و پیروی از ولایت فقیه می توانند باجنگ نرم دشمن  مبارزه کنند.

همچنین شهردار شهرکرد نیز طی سخنانی مراحل و  نحوه  تکمیل پروژه یادمان شهدای گمنام  شهرکرد را تشریح کرد.

مهندس نوراله غلامیان گفت:آحاد مردم بویژه نوجوانان برای کمک به عمران و آبادانی شهر ، ایده های فرهنگی خود را به مدیران شهری تقدیم کنند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری، تجلیل از کارکنان سپاه شهرکرد،تقدیم هدیه به نوجوانانی که نام زیبای علی داشتند و صرف صبحانه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم مرور می کنیم…

انتهای خبر/

بازدیدها: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *