پیام تسلیت ستاد عالی کانون های مساجد به مناسبت شهادت آیت‌الله شیخ نمر

خانه / دسته‌بندی نشده / پیام تسلیت ستاد عالی کانون های مساجد به مناسبت شهادت آیت‌الله شیخ نمر

دبیرخانه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پیامی شهادت آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان را به محضر مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، ملت شریف ایران و به ویژه شیعیان مظلوم عربستان تسلیت گفت و در آن ضمن محکومیت این عمل فجیعانه، خواستار برخورد سازمان و نهادهای بین المللی با عاملان این جنایت شد. 

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت عالم مجاهد حضرت آیت‌الله شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان، موجب تالم، تاسف و تاثر خاطر فراوان گردید.

این انسان وارسته سالیان متمادی از عمر پر برکت خود را در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به تبلیغ اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) گذراند که راه اندازی مراکز مذهبی متعددی همچون «الإمام القائم(عجل الله التعالی الفرج الشریف)» از آن جمله است.

آن مرد الهی توانست با اقدامات شجاعانه و روشنگری خود در برابر جنایات و رفتارهای ظالمانه حکومت منحوس و سفاک صهیونیستی سعودی ایستادگی کند و فریادگر پایمردی مستضعفان و مظلومان عربستان در برابر حکومت مورد حمایت استکبار جهانی در این کشور باشد.

 در بخش  دیگری از پیام ستاد عالی کانون های مساجد کشور آمده است: بی تردید شهادت شیخ نمر، موجی را برخواهد افراشت و طوفانی بپا خواهد کرد که جز با سرنگونی این مهره ی حقیقی شیطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت. راه شیخ نمرها بی رهرو نخواهد ماند و مردم مسلمان جهان، بویژه شیعیان مظلوم عربستان سکوت نخواهند کرد و به مبارزه فراگیر خود ادامه خواهند داد.

ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن عرض تسلیت شهادت این عالم مجاهد به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله التعالی الفرج الشریف)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید و علمای بزرگوار و تمامی پیروان اهل بیت(علیه السلام) در سراسر جهان با محکوم کردن این حرکت ددمنشانه عواقب هولناک این جنایت بزرگ را بر عهدة خاندان کثیف آل سعود می داند.

منبع : شبستان

Views: 176

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *