کارگاه طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در شهرکرد برگزار شد

خانه / استان ها / کارگاه طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در شهرکرد برگزار شد

%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%b219

معاون تشکل‌های امر به معروف و نهی از منکر از برگزاری استان از برگزاری طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در شهرکرد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام  کریم سرافراز اظهار کرد: کارگاه آموزشی طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر به صورت یک روزه و با حضور سید مهدی امینی معاون امروف و نهی از منکر مردم به دولت و مردم در شهرکرد برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه را برنامه ریزی و اجرای دقیق‌تر امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه کردن آن در جامعه عنوان کرد و گفت: این کارگاه با حضور 40 نفر از طلایه داران، رابطین و مسئولین تشکل‌های سراسر استان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) به برنامه‌های برگزار شده توسط این تشکل در استان نیز اشاره داشت و خاطرنشان کرد: برگزاری 414 جلسه توجیهی ویژه مدارس، دانشگاه‌ها، ادارت و …، برگزاری 170 جلسه چهره به چهره، برگزاری 35 جلسه سخنرانی با حضور اساتید کشوری، اجرای 150 طرح شهری، برگزاری 92 دوره آموزشی ویژه یک هزار و 350 نفر از امرین به معروف و ناهیان از منکر از جمله برنامه‌های این تشکل بوده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان به فعال بودن 219 گروه امر به معروف و نهی از منکر در استان اشاره کرد و افزود: تذکر لسانی در 38 شهر استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

انتهای خبر/

Views: 124

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *