۹دی، جلوه ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی بود

خانه / استان ها / ۹دی، جلوه ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی بود

حجت الاسلام کریم سرافرازگفت:نهم دی،جلوه ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی در لبیک به ولی فقیه بود.

سرافراز4

حجت الاسلام کریم سرافرازگفت:نهم دی،جلوه ای از قدرت نرم جمهوری اسلامی و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی در لبیک به ولی فقیه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با گرامیداشت فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به تشریح برخی علل وقوع حوادث بعد از انتخابات سال 88 پرداخت و اظهار داشت: این وقایع به دلیل به دلیل ناآگاهی بخش اعظمی از افراد و توطئه های چندین ساله دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت.

حجت الاسلام کریم سرافراز، افزود: غبار فتنه باعث شد تا عده ای از خواص نیز گمراه شوند و نتوانند موضع دقیق و به موقع بگیرند؛ به همین دلیل روز 9دی، به نام روز بصیرت نام‌گذاری شده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،‌ فتنه بزرگ سال 88 را حاصل بیش از دو دهه تلاش دشمن خارجی با همکاری عوامل داخلی با قصد براندازی نظام دانست و گفت:‌ در ساختار فتنه 88 ، عواملی همچون؛ سیاست گذاران، اندیشه سازان و برنامه سازان از طرف دولت های بیگانه و  بازی گران و بازی خوردگان صحنه از  داخل کشور دخیل بودند.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: توطئه خارجی هر قدر هم که بزرگ و حساب شده باشد بدون عوامل داخلی به انجام نمی رسد؛ لذا در سال 88، در اثر پیوند عوامل داخلی با عوامل بیگانه و خارجی، بزرگترین ضربه به نظام اسلامی وارد آمد و فرصت طلایی توسعه و پیشرفت ایران اسلامی با مشارکت بالای مردم در انتخابات از بین رفت.

وی، تأکید کرد: اگر فضل الهی و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور حماسی مردم در صحنه نبود، فتنه 88 می توانست به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاصل خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگر دراین کشور بیانجامد.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،‌ گناه عوامل داخلی فتنه 88 را بسیار بزرگتر از عوامل خارجی دانست و تصریح کرد: 9 دی جلوه‌ای از بصیرت مردم فهیم ایران و قدرت نرم جمهوری اسلامی بود و فتنه‌گران نیز علی رغم خسارت های بزرگی که به نظام زده اند بر حسب فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون جذب حداکثری و دفع حداقلی، در این برهه از زمان می‌توانند با اعلام ندامت و برائت از فتنه به آغوش نظام و ملت بازگردند و در صدد جبران زیان های وارده به کشور و ملت باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان چهارمحال  و بختیاری، بیان داشت: روز 9 دی ماه88 در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم‌الله و ماندگار شد و ملت بزرگ ایران نشان دادند که با هوشیاری کامل پشت سر ولایت و رهبری برای دفاع از ارزش ها و انقلاب اسلامی همواره در صحنه حاضر هستند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان،‌ در پایان،حماسه نهم دی را عامل مهمی برای عبور دادن انقلاب اسلامی از یک گذرگاه خطرناک دانست و گفت:‌ در این زمان گروه ها و جریانات سیاسی باید برای زنده نگهداشتن این حماسه بزرگ اهتمام ورزند و فتنه و فتنه گران را بعنوان خط قرمز خود محسوب نمایند.

انتهای خبر /

Views: 55

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *