آغاز نمایشگاه «فصل بی مادری»

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / آغاز نمایشگاه «فصل بی مادری»

به گزارش روابط عمومی واحد عترت باقرشهر؛ مدیر کانون پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر از برپایی نمایشگاه «فصل بی مادری» به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) باقرشهر خبر داد.

زیبا جنگی مسئول برگزاری این نمایشگاه و مدیر کانون پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه با ۵ غرفه شامل غرفه های: حجاب و عفاف حنانه، کتاب فاطمی، بیت الاحزان، فرشته های آسمانی(ویژه کودکان) و غرفه عضو گیری خادمان افتخاری از روز چهارشنبه نوزدهم اسفند افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیان حقایق اسلام برای مردم از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه خواهد بود که امیدواریم بتوانیم با اجرای اینگونه فعالیت ها، برای نهادینه شدن فرهنگ فاطمی و ایام فاطمیه در جامعه گام های مثبتی برداریم.

جنگی ادامه داد: خاندان اهل بیت(علیهم السلام) به گونه‌ای هستند که هر کس با آن‌ها آشنا شود محبتشان در دل افراد جای می‌گیرد؛ بنابراین باید تمام تلاش خود را برای معرفی آن‌ها انجام دهیم.

مدیر هیأت پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر، محبت حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را به نوعی سیر هدایت بشر به سمت تعالی دانست و گفت:‌ همه ما وظیفه داریم تا با تلاش خود بشریت را با این محبت آشنا کنیم، زیرا حضرت فاطمه(سلام الله علیها) گوهری از سوی خدا برای بشریت است.

گفتنی است نمایشگاه «فصل بی مادری» به همت هیئت رزمندگان اسلام باقرشهر و با همکاری افسران جوان حضرت روح الله(ره) از نوزدهم تا بیست و سوم اسفندماه، همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در مسجد جامع حضرت ولیعصر(عج) باقرشهر، پذیرای عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) خواهد بود.

انتهای خبر/

Views: 43

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *