انتخاباتانتخابات

آمریکا، دشمن انقلاب و اسلام است

خانه / استان ها / آمریکا، دشمن انقلاب و اسلام است

انصاری1

امام جمعه لردگان با انتقاد از دفاع ناآگاهانه برخی از آمریکا، گفت: آمریکا دشمن ماست و دشمن انقلاب و اسلام است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهار محال وبختیاری؛حجت الاسلام حسن انصاری در جمع علما،طلاب ومردم بسیجی لردگان،به تشریح پیامدهای طلاق در جامعه پرداخت.

امام جمعه لردگان، با اشاره به برخی از علت های طلاق در جامعه؛ بد انتخاب کردن ، بد اخلاقی کردن ، مقایسه کردن زن و مرد با دیگران، سخن چینی و دخالت دیگران در زندگی، عدم آگاهی زن و شوهر، باز کردن اسرار همدیگر، عدم احترام به یکدیگر را از جمله علل طلاق برشمرد.

وی، همچنین به نقش محصولات فرهنگ نامطلوب و تأثیر شبکه های ماهواره ای در زندگی انسان اشاره کرد و تصریح کرد: فراهم کردن موجبات بدبینی و تماشای فیلم های مستهجن و برنامه های ماهواره ای از دیگر علل طلاق در جامعه است.

امام جمعه لردگان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به ما در دنیا عزت داد و امام بزرگوار هم رهبری آن راداشت و بارها فرمودند “امریکا دشمن اسلام است و هر چه فریاد دارید برسر امریکا بکشید ، او شیطان بزرگ است.”

حجت الاسلام انصاری، ادامه داد: با این همه گفته ها و با این همه ظلمی که امریکا در دنیا دارد انجام میدهد باز یک عده ای دارند از او دفاع می کنند. فکر می کنند اگر امریکا بیاید در ایران برای او بهتر است اینها تا کی می خواهند بفهمند که امریکا دشمن ماست و دشمن انقلاب و اسلام است .

وی به درخاتمه به فرا رسیدن ماه مهمانی خدا ، ماه مبارک رمضان اشاره کرد و از مردم خواست خودشان را برای این ماه رحمت و مغفرت آماده کنند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *