انتخاباتانتخابات

آمریکا به شدت از اتحاد جهان اسلام در هراس است

خانه / استان ها / آمریکا به شدت از اتحاد جهان اسلام در هراس است

ارسال به دوستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ عضو مجلس خبرگان تاکید کرد:هدف و قصد آمریکا ضربه زدن به اسلام است و آمریکا به شدت از اتحاد جهان اسلام در هراس است.

آیت الله محی الدین حائری شیرازی در جمع مسئولین هیئات مذهبی،مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام ، شاعران آیینی واصحاب فرهنگ استان در جوار قبور مطهر امامزادگان حلیمه وحکیمه سلام الله علیها شهرکرد گفت: وقتی بین افراد فرهنگی یک ارتباط معنوی و هم‎افزایی برقرار باشد کارایی مطلوب‌تری را از خود نشان خواهند داد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری افزود: شیطان همواره سعی می‏‌کند مؤمنان توقعی از هم پیدا کنند و دل از هم بکنند و وقتی این‌چنین شد لقمه لقمه شده و شیطان آنان را بهتر می‌بلعد این در حالی است که چنگ زدن به حبل‎الله و برداشت قرآنی تفرقه را رفع می‎کند.

آیت الله حائری شیرازی با تأکید بر اینکه یک گروه فرهنگی باید دلش را با محبت خدا زنده کند، سوره عصر را الگوی کسانی که به فعالیت فرهنگی گرایش دارند دانست.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بصیرت در شناخت همان تفسیر «وتواصو بالحق» است، گفت: علت این‎که خداوند در این سوره حق را قبل از بصیرت آورده این است که صبر بر حق نتیجه بخش است.

آیت الله حائری شیرازی در ادامه افزود: امروز ما در بین‎الطلوعین ظهور هستیم و نور امام زمان(عج) قبل از خود ایشان پا به مملکت ما گذاشته است و این نور همان جمهوری اسلامی است.

وی لازمه فرج و برگشتن امام عصر(عج) را برگشتن مردم دانست و اظهارکرد: پرداختن به عبادت، تلاش برای تولید و روزی حلال، امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی‌های برگشتن مردم به سمت این امام همام است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا، کشورهای اسلامی را تکه تکه می کند تا به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

آیت الله حائری شیرازی استفاده همیشگی استکبار از این روش را یادآور شد و گفت: استکبار کشورهای مسلمان را همچون فلسطین، سوریه، مصر و عراق تکه‌تکه کرد تا بهتر بتوانند بر آنان چیره شود و از درون خاموششان کند اما که در عراق در مقابل موج بیداری مومنان مغلوب شد.

عضو مجلس خبرگان تاکید کرد:آمریکا،انگلستان و رژیم اشغالگراسرائیل ،برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی، بیشترین تلاش را دارند ولی بصیرت مردم،سد محکمی در برابر توطئه آنان است.

آیت الله حائری شیرازی یادآور شد:گروه تروریستی داعش که دست پرورده آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل است،بصیرت ندارد و همین بی بصیرتی باعث شده راه انحراف را در پیش بگیرد و به گروهی تروریستی و انسان کش تبدیل شود.

وی،به جوانان توصیه کرد در کنار عبادت به ایجاد کار آفرینی و اشتغال نیز بپردازند و تاکید کرد:باید کسانی که در کشور سرمایه گذاری می کنند را حمایت کرد.

آیت الله حائری شیرازی،خواندن نماز اول وقت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری را مهمترین عامل موفقیت جوانان مذهبی و با بصیرت دانست.

شایان ذکراست با حضور  آیت الله حائری شیرازی عضو خبرگان ،سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری نیز آغاز شد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *