آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی _ محبت به امام حسین علیه السلام

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های مناسبتی / ویژه نامه محرم / چندرسانه ای ویژه ماه محرم / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام عالی _ محبت به امام حسین علیه السلام

محبت به امام حسین علیه السلام

محبت به امام حسین علیه السلام موضوع سخنرانی حجت الاسلام دکتر مسعود عالی در آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام.

در ادامه بمناسبت فرارسیدن ماه حزن و اندوه محـــرم الحرام و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سخنرانی بسیار زیبا و شنیدنی از حجت الاسلام دکتر مسعود عالی پیرامون “محبت به امام حسین علیه السلام” برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

در این مبحث از آوای معرفت حجت الاسلام عالی پیرامون محبت به اهل بیت خصوصا امام حسین علیه السلام بحث و بررسی می فرمایند. اهل بیت خودشان را مدیون کسی نمی کنند و اگر کوچک ترین محبتی به ایشان بشود چند برابر جبران می کنند. ان شا الله بتوانیم در این ده روز بتوانیم شخصیت دیگری باشیم تا امام زمان علیه السلام در دستگاهشان درجه و منصب دیگری به ما بدهد و بیشتر روی ما حساب کند.

فهم و شناخت دین خدا بصورت عمیق هم کار بسیار پر زحمتی است و هم بسیار طولانی ست. اما عمل کردن به دین هم آسان است و هم انسان را زود به مراتب بالا می رساند.خداوند متعال گاهی با یک نیت با یک فکر خروارها رحمتش را در دامن کسی میریزد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام عالی_محبت به امام حسین علیه السلام
سخنرانی حجت الاسلام عالی_محبت به امام حسین علیه السلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

Views: 582

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *