سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری با موضوع تکالیف متقابل خدا و انسان

آوای معرفت | سخنرانی حجت السلام ماندگاری – تکالیف متقابل خدا و انسان

خانه / علما وسخنرانان / سخنرانان مرتبط با هیات / حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری / آوای معرفت | سخنرانی حجت السلام ماندگاری – تکالیف متقابل خدا و انسان

سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری با موضوع تکالیف متقابل خدا و انسان

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری با موضوع تکالیف متقابل خدا و انسان در آوای معرفت برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .

در ادامه سخنرانی از حجت الاسلام ماندگاری با موضوع ” تکالیف متقابل خدا و انسان ” برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .
در این سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری پیرامون موضوع تکالیف متقابل خدا و انسان توضیحاتی می دهند . خداوند متعال قراردادی بین من و شما اعلام نموده است و فرموده که ای بندگان  من شما به تکالیف خود عمل نمایید . خداوند تضمین کرده که اگر شما به تکالیف خود عمل کردید من موفقیت شما را تضمین خواهم کرد . خداوند متعال سه دسته تکلیف نسبت به بندگان خویش دارد که عبارت است از  ؛ هدایت ، امنیت و عزت . تکالیفی که خداوند برای بندگان خود معین نموده عبارت است از ؛ فهم دینی ، عمل دینی و استقامت دینی .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری با موضوع تکالیف متقابل خدا و انسان
سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری_تکالیف متقابل خدا و انسان

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

Views: 561

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *