آوای معرفت | سخنرانی مرحوم حجت الاسلام عرفان _ ارکان کمال از منظر امام باقر علیه السلام

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های اهل بیت / ويژه نامه شهادت امام باقر عليه السلام / چندرسانه ای ویژه شهادت امام باقر (ع) / آوای معرفت | سخنرانی مرحوم حجت الاسلام عرفان _ ارکان کمال از منظر امام باقر علیه السلام

ارکان کمال از منظر امام باقر علیه السلام

ارکان کمال از منظر وجود مقدس امام محمد باقر علیه السلام موضوع سخنرانی مرحوم حجت الاسلام عرفان در آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام.

در ادامه بمناسبت فرارسیدن شهادت غمبار امام محمد باقر علیه السلام سخنرانی از مرحوم حجت الاسلام عرفان با موضوع  “ارکان کمال از منظر وجود مقدس حضرت باقرالعلوم امام محمد باقر علیه السلام” برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است.

در این قسمت از آوای معرفت مرحوم حجت الاسلام عرفان به بیان و توضیح یکی از احادیثی که از امام باقر علیه السلام نقل شده و در حقیقت یک دانشگاه بزرگ زندگی است و این حدیث مکرر در منابع نقل شده، می پردازد. در این حدیث امام باقر علیه السلام مسئله کمال را مطرح می فرمایند ، چون بعضی چیزها در این دنیا ارزش های ظاهری اند ولی بعضی چیزها از کمالات اند یعنی ارزش های واقعی و معنوی و اخلاقی و تربیتی هستند.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

سخنرانی مرحوم حجت الاسلام عرفان_ارکان کمال از منظر امام باقر علیه السلام
سخنرانی مرحوم حجت الاسلام عرفان_ارکان کمال از منظر امام باقر علیه السلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

Visits: 79

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *