آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: ضرورت التزام عملی به وصایای شهدا/ شهید ارزشمند ترین الگو برای ملت

خانه / استان ها / آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: ضرورت التزام عملی به وصایای شهدا/ شهید ارزشمند ترین الگو برای ملت

نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا راهی برای ادای دین به ایشان است، گفت: باید به وصایای شهدا التزام عملی داشته باشیم.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی صبح سه شنبه در آئین گرامیداشت هفتمین روز رجعت شهید والامقام حسین علی آبادی در جمع قشرهای مختلف مردم دامغان در محل حسینیه اعظم معصوم زاده این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: مردم شهید پرور دامغان همواره دین خود را به نظام ادا کرده اند و در این راه ثابت قدم خواهند بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه با شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا حق مطلب به خوبی ادا نمی شود، اضافه کرد: حفظ راه و منش شهدا در اولویت است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، تصریح کرد: شهیدان بهترین و ارزشمند ترین الگو برای ملت هستند و همه باید بکوشیم که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان ساخت: جوانان ما با شهادت خود پیروزی بزرگی را برای ایران بزرگ به ارمغان آوردند و نگذاشتند این نظام به دست بیگانگان بیافتد.

وی شهادت را نقطه اوج کمال و انسانیت دانست و یادآور شد: امروزه هرچقدر به عمق و اهمیت واژه شهادت پرداخته شود نمی توان به ارزش ها و معنای بلند این واژه دست پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان بر علیه ملت ایران التزام عملی به وصایای شهدا یکی از راهکارهای موفق مقابله و مبارزه با تهاجمات دشمنان است.

در این آئین که سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، امام جمعه، فرماندار، مدیران دستگاه های اجرایی، فرماندهان و پرسنل نیروی های نظامی و انتظامی، روحانیت، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم شهرستان دامغان حضور داشتند یکی از مداحان آل الله به ذکر مداحی پرداخت.

شهید حسین علی آبادی فرزند ذبیح الله از نیروهای جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در عملیات غرور آفرین خیبر و در سال ۱۳۶۲ در منطقه جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پس از ۳۲ سال در روز سه شنبه هفته گذشته و مصادف با سالروز شهادت صادق آل محمد (عج) در شهرستان دامغان و با حضور پرشکوه مردم شهید پرور این شهرستان تشییع و پس از اقامه نماز در روستای علی آباد مطلب خان خاکسپاری شد.

شهرستان دامغان در هشت سال دفاع مقدس ۶۲۵ شهید، یک هزارو ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

index6

index

Visits: 120

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *