اتحاد، همدلی و ولایتمداری بهترین راه مقابله با استکبار جهانی است

خانه / استان ها / اتحاد، همدلی و ولایتمداری بهترین راه مقابله با استکبار جهانی است

نکونام11

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی در همایش موسوم به آبروی محله  ویژه بزرگداشت سردار شهید رضا رحمانی و شهید محمدرضا رحمانی با اشاره به وضعیت کنونی جهان و جنگها و توطئه های جاری بر ضرورت اتحاد، همدلی و ولایتمداری تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، جدا شدن از ولایت فقیه را از مهمترین برنامه های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمان و جهان اسلام عنوان کرد.

امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: مقام معظم رهبری، امسال را به عنوان سال همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند تا در سایه همدلی و همزبانی، دولت تقویت شود و دولت نیز مردم را درک کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود: همه باید در کنار هم و زیر پرچم ولایت همراه با ولی فقیه حرکت کنیم و فریب خطوط انحرافی را که در جامعه ایجاد شده است، نخوریم.

همزمان با شب نیمه شعبان و در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب، این همایش در مقابل منزل سردار شیهد رضا و شهید محمدرضا رحمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان،فرماندار شهرکرد و جمعی از مسوولان شهرستان و اقشار مختلف مردم شهر کیان برگزار شد.

سردار شهید رضا رحمانی فرمانده گردان امام سجاد علیه السلام از تیپ قهرمان 44 قمر بنی هاشم علیه السلام بود که در سال1365در جزیره مجنون به فیض شهادت رسید.

این شهید بزرگوار در سوم فروردین سال40 در شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد متولد شد و در هفتم مرداد سال 65در جزیره مجنون به شهادت رسید.

برادر این سردار سرافراز محمدرضا رحمانی نیز در سال 41متولد و در تاریخ 13دی سال 59 به شهادت رسید.

شهر کیان با بیش از 13 هزار نفر جمعیت در پنج کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

در این همایش کتاب “ستارگان درخشان شهر کیان” زندگینامه سردار شهید رضا و محمدرضا رحمانی به نوشته فرهاد بیگی نیز رونمایی شد.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *