اجرای طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در استان

خانه / استان ها / اجرای طرح طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر در استان

توسلی17

جانشین معاون تشکل‌های مردمی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، از اجرای طرح “طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر” همزمان با ماه ضیافت الهی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛جلسه مشترک معاونین تشکل های مردمی و تذکر لسانی ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر در سالن جلسات این ستاد واقع در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

حمیدرضا توسلی، هدف از تشکیل این جلسه در آستانه ماه مبارک رمضان  را برنامه ریزی برای بزرگداشت شأن این ماه عظیم  و تحقق و اجرایی شدن مطلوب تر حضور داوطلبانه مردم متدین و متعهد در گروه های امربه معروف و نهی از منکر برای توسعه و ترویج فرهنگ دو فریضه الهی در سطح استان و کشور دانست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به جلسات برگزار شده با اصناف استان و استقبال بازاریان و کسبه از برنامه های ستاد احیاء، افزود: مقرر شده طرح” طلایه داران امربه معروف و نهی ازمنکر” با شرکت 220 نفر داوطلب از اصناف مختلف( هر صنف سه نفر)، در استان اجرا گردد.

توسلی، ادامه داد:نفرات معرفی شده از سوی اتحادیه های اصناف، با حضور در کارگاه های آموزشی موفق به اخذ کارت می شوند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، از مسئولین اصناف خواست که در معرفی افراد به ستاد، مسئله شاخص بودن از نظر بیان، علمی، و ابعاد مختلف و عامل بودن به فرایض و احکام دینی را در نظر بگیرند.

توسلی از برنامه ریزی های آینده برای جذب افراد از بین هنرمندان، نویسندگان، اساتید، خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌ها خبر داد و این گروه ها را در اجرای بهتر طرح، به لحاظ اینکه طیف گسترده تری را تحت پوشش قرار می دهند و از نظر علمی و ابزار کار غنی هستند، مؤثر دانست.

انتهای خبر/

Visits: 216

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *