اختتامیه دوره آموزش مداحی محفل ذاکرین عاشورائی

خانه / آموزش / اختتامیه دوره آموزش مداحی محفل ذاکرین عاشورائی

اختتامیه محفل ذاکرین عاشورائی

دوره توانمندسازی مداحان اهلبیت علیهم السلام

 

 

آئین اختتامیه محفل ذاکرین عاشورائی ( بزرگترین دوره آموزش مداحی و مجمع الذاکرین کشور ) با حضور بیش از هفتصد نفر از علاقمندان به مداحی و متربیان این دوره در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی شاه سیدعلی علیه السلام  در شهر مقدس قم برگزار شد.

در آغاز و پیش از همخوانی سرود مقدس جمهوری اسلامی، قاری بین المللی حاج مهدی فروغی آیات مبارکه ای از کلام الله مجید را قرائت نمودند.

قاری بین المللی حاجمهدی فروغی

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی  سفیدی معاون آموزش هیأت رزمندگان اسلام در مراسم اختتامیه دوره آموزش مداحی محفل ذاکرین عاشورائی فرمودند:

استقبال پرشور متربیانی که از سراسر کشور در این اجتماع آموزشی حضور پیدا کردند باعث شد این دوره تبدیل به بزرگترین و معتبرترین نمونه آموزش مداحی در کشور شود، در ادامه ایشان گزارشی از برنامه های معاونت آموزش ارائه نمود و اظهار داشت: هیأت رزمندگان همواره قدردان اساتید معزز، مداحان و عوامل برگزارکننده این دوره است.

ایشان در ادامه سخنانشان افزودند: دوره را در سه سال یعنی شش ترم برگزار خواهیم کرد، که امیدواریم پس از پایان دوره مداحان مخلص و ارزشی را به جامعه مداحی معرفی کنیم.

خبرگزاری حوزه ادامه مطلب…

حجت الاسلام سفیدی معاون آموزش هیأت رزمندگان اسلام

در ادامه حاج علی اکبر مداحی مدیرستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام با بیان این که ذاکر آل الله علیهم السلام باید بهترین فرد برای همسر و بهترین مربی برای فرزندانش باشد، فرمودند:

ظاهر شایسته، آراستگی به کلام و گفتار زیبا، اخلاق نیکو و حسنه، رعایت حدود الله، تواضع و فروتنی، پرهیز از مواجهه تند با دیگران در جامعه، پیگیری سبکهای به روز (در شعر، مدح و نوحه) در عین پرهیز از مدگرایی مستهجن بنام اهلبیت علیهم السلام از مهمترین مولفه های موفقیت در مسیر پرافتخار مدح و ثنای اهلبیت علیهم السلام است.

خبرگزاری حوزه ادامه مطلب…

حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی خطیب توانا و مدرس حوزه علمیه بعنوان آخرین سخنران فرمودند:

طریق ذاکری اهلبیت علیهم السلام طریقیست پر خطر با فراز و نشیبهای فراوان، در این راه باید با مراقبه و توسل پیش رفت، در غیر اینصورت در ورطه ای حولناک گرفتار خواهیم شد.

خبرگزاری حوزه ادامه مطلب…

 

لازم بذکر است حاج امیر عباسی و حاج حمزه علیپور بعنوان اساتید محفل ذاکرین عاشورائی به یبان نکات آموزشی و اخلاقی پرداختند؛ حاج رضا ایزدی و تعدادی از متربیان با ذکر نام اهلبیت علیهم السلام حضار را مستفیض نمودند.

 

گالری اختتامیه محفل ذاکرین عاشورائی

 

 

معاونت آموزش ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام
محفل ذاکرین عاشورائی بزرگترین دوره آموزش مداحی کشور

 

راههای ارتباط با

معاونت آموزش و محفل ذاکرین عاشورائی

02536621990

09381161516

 

اختتامیه دوره آموزش مداحی نونهالان و نوجوانان (محفل ذاکرین عاشورائی)

نخستین جلسه عمومی محفل ذاکرین عاشورائی

Views: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *